اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

7. خرداد 1395 - 10:32   |   کد مطلب: 18283
وزیر خارجه عربستان در یاوه گویی جدید خود، سردار سپاه قدس ایران را هدف حملات لفظی خود قرار داد.

به گزارش صبح الوند به نقل از باشگاه خبرنگاران، "عادل الجبیر" –وزیرخارجه عربستان سعودی- در گفتگوی اختصاصی با "روسیا الیوم" در اظهاراتی بی اساس و فراتر از حد و اندازه خود مدعی شد: "قاسم سلیمانی، سپاه انقلاب و سپاه قدس، در لیست تروریستی قرار دارند. ریاض، به حضور قاسم سلیمانی در بغداد، با دیدی بسیار منفی می نگرد."

 
جبیر در ادامه یاوه گویی های خود گفت: "سپاه ایران با مردم سوریه و در عراق می جنگند و در سراسر جهان، عملیات خرابکارانه انجام می دهد. اقدامات سلیمانی و سپاه در عراق، در نزد عربستان غیر قابل قبول است!"
 
این وزیر سعودی با تکرار ادعاهای ساختگی و دروغین، گفت: "آنجه عربستان را ناراحت می کند، این است که ایران به اصل حسن همجواری احترام قائل نیست! ایران حق ندارد در امور کشورهای عربی دخالت کند. دخالت های این کشور، فتنه های طائفه ای را تشدید می کند و به امنیت و ثبات منطقه هیچ کمکی نمی کند."
 
جبیر افزود: "موضع ما در قبال سرنوشت بشار اسد تغییر نکرده است و به طور قطع، او باید از قدرت برکنار شود. "بشار اسد" باید همزمان با آغاز مرحله گذار سیاسی از قدرت برکنار شود."
 
وی در اظهاراتی در زمینه اقتصادی نیز مدعی شد: "عربستان موضوع نفت را سیاسی نمی کند و از آن به عنوان عاملی اقتصادی استفاده می کند؛ این بازار است که بهای نفت را مشخص می کند. ما سهم خود از تولید را حفظ خواهیم کرد."
 
این اظهارات گستاخانه در حالی مطرح می شود که رژیم  وهابی آل سعود خود حامی همه جانبه و تامین کننده مالی تروریست ها یی است که در عراق و سوریه مردم بی گناه را هدف حملات خونین خود قرار داده اند.
 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان