اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

28. ارديبهشت 1395 - 14:49   |   کد مطلب: 18111
مدیر کمیته امداد شهرستان ملایر از برگزاری همایش تجلیل از رابطین با حضور 200 نفر از رابطین فرهنگی مدارس و آموزشگاه ها خبر داد.

به گزارش صبح الوند، علی کولیوند با بیان اینکه امور فرهنگی یکی از محورهای اساسی فعالیت های این نهاد مقدس را تشکیل می دهد و رسالت مهمی است که این نهاد در رابطه با مددجویان تحت حمایت خود به عهده دارد، افزود: همکاری و تعامل مسئولین کمیته امداد و رابطین فرهنگی که در جهت رفع نیاز و مشکلات دانش آموزان تحت حمایت تلاش می کنند و ارتباط صمیمانه دو نهاد آموزش و پرورش و کمیته امداد باعث اجرای برنامه های مطلوبی شده است که در جهت شناسایی و رفع نیاز نیازمندان گام برداریم.

مدیر کمیته امداد شهرستان ملایر هدف از برگزاری این همایش را برقراری تعامل بین آموزش و پرورش و انعکاس مشکلات فرهنگی دانش آموزان و شناخت آسیب های اجتماعی عنوان کرد و تصریح کرد: نقش رابطین فرهنگی می تواند در بالا بردن سطح علمی دانش آموزان موثر باشد.

دکتر ترکاشوند از اساتید حوزه و دانشگاه به عنوان سخنران در این همایش، کار معلمی را مانند شمع برافروخته و روشن دانست که هزاران شمع را روشن می کند، بدون اینکه خود خاموش شود.
وی گفت: هر معلم باید علم همراه با عمل داشته باشد؛ معلمان باید در عمل، علم خود را نشان داده و به نمایش بگذارند.

دکتر ترکاشوند خاطر نشان کرد : معلمان سعی کنند دانش آموزان را تشویق به نوآوری و ابتکار نمایند؛ اگر دانش آموز مبتکری داشتیم، همه باید او را مورد تشویق قرار دهیم.

گفتنی است در پایان این مراسم از 12 دانش آموز و دانشجوی تحت حمایت که در یکسال گذشته در زمینه های ورزشی و تحصیلی رتبه کشوری کسب نموده اند، تجلیل شد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان