اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

27. ارديبهشت 1395 - 13:07   |   کد مطلب: 18099
مدیر مجتمع فرهنگی، ورزشی ایثار همدان خبر داد
راه‎اندازی بیمارستان تخصصی توانبخشی غرب کشور در همدان
مدیر مجتمع فرهنگی ورزشی ایثار همدان گفت: بیمارستان تخصصی توانبخشی غرب کشور در همدان راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش صبح الوند، علی رمضانی در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: مجتمع فرهنگی ورزشی و توانبخشی ایثار با امکانات استخر، سالن ورزشی و مرکز توانبخشی در راستای خدمات‌رسانی به خانواده‌های شهدا و ایثارگران در استان راه‌اندازی شده است.

وی با بیان اینکه مرکز توانبخشی ایثار در سال 88‌ کلنگ‌زنی شده و در سال 90 به پایان رسید، گفت: از سال گذشته خدمات‌رسانی به خانواده‎های شهدا و ایثارگران در این مرکز آغاز شده است.

مدیر مجتمع فرهنگی ـ ورزشی ایثار همدان افزود: در این مرکز روزانه بیش از 40 نفر در مرکز توانبخشی از خدمات فیزیوتراپی استفاده می‌کنند.

این مسؤول خاطرنشان کرد: در طول هفته هفت نفر از اعضای هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی همدان در این مرکز به مردم خدمت‌رسانی می‌کنند.

ایجاد مرکز جامع توانبخشی در همدان

رمضانی با بیان اینکه به دنبال ایجاد مرکز جامع توانبخشی در استان هستیم، افزود: مجوز مرکز جامع توانبخشی را اخذ کردیم که منتظر تجهیز این مرکز هستیم.

وی از راه‌اندازی بیمارستان تخصصی توانبخشی غرب کشور در همدان خبر داد و گفت: با پیگیری‌هایی که تاکنون انجام دادیم به دنبال این هستیم تا در این مرکز بیمارستان تخصصی توانبخشی را راه‌اندازی کنیم.

مدیر مجتمع فرهنگی ورزشی ایثار همدان اضافه کرد: یکی از مشکلات مجتمع ایثار در ارائه خدمات، مسافت دور بود که برای حل این مشکل آژانس ایثار را راه‎اندازی کردیم.

وی در پایان سخنانش گفت: طی رایزنی با شرکت اتوبوسرانی همدان، قرار شد انتهای خط سعیدیه به جلوی درب مجتمع ایثار انتقال داده شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان