اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

24. ارديبهشت 1395 - 20:37   |   کد مطلب: 18050
امام جمعه نهاوند گفت: دشمنان اسلام نمی خواهند در مناطق اسلامی صلح برقرار شود و کشورهای اسلامی به آرامش برسند.

به گزارش صبح الوند به نقل از ایرنا؛ حجت الاسلام عباسعلی مغیثی نیا در خطبه های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه نهاوند با اشاره به بی نتیجه ماندن مذاکرات صلح یمن گفت: بی نتیجه ماندن مذاکرات صلح یمن در بحرین به دلیل کارشکنی حکام سعودی و همچنین حمایتهای آمریکاست زیرا آنان می خواهند منطقه درگیر جنگ باشد تا امنیت رژیم اسرائیل تامین شود.
وی به نتیجه نرسیدن حج امسال را نیز حاصل کارشکنی آل سعود برای حضور نیافتن ایران در مراسم حج ذکر کرد و افزود: دولت سعودی به خاطر اینکه ایران در مراسم حج شرکت نداشته باشد مانع از رسیدن مذاکرات به نتیجه مثبت است که این خود نیز در راستای منافع آمریکا و رژیم اسرائیل است .
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به خدمات نیروی انتظامی در تامین امنیت کشور گفت: در سایه امنیت است که ما می توانیم در بخشهای مختلف فعالیت داشته باشیم و مردم در آرامش زندگی نمایند لذا باید قدر امنیت را دانست .
وی وجود امنیت اخلاقی را در کنار امنیت ظاهری مهم دانست و گفت: جامعه اسلامی می بایست از امنیت اخلاقی نیز برخوردار باشد و با عوامل مفسد فی الارض نیز برخوردهای لازم صورت گیرد .
خطیب جمعه نهاوند در ادامه سخنان خود با تشکر از شهرداری نهاوند به خاطر استیفای حقوق شهروندی گفت: ما از شهرداری نهاوند در زمینه امور مربوط به شهر نهاوند و استیفای حقوق شهروندی تشکر می کنیم اما در رابطه با برگشت پول از حساب شهرداری و واریز آن به حساب تیم پاس همدان همچنان دارای ابهام هستیم و از مسئولان مربوطه در استان می خواهیم بیایند و از این تریبون برای مردم توضیح دهند.
وی گفت: کمکهای میلیاردی از بیت المال که کاری حرام است به تیم پاس همدان چه توجیه شرعی دارد ، مگر این تیم چه گلی به سر استان و شهرستان ما زده که بخواهیم اینگونه بیت المال را به آنها بدهیم .
وی گفت: ما مخالف ورزش نیستیم اما ورزش هم دارای اعتبارات خاص خودش است و از این محلها باید به آنها کمک شود زیرا پولی که به صورت غیر قانونی به آنها داده می شود مربوط به بیت المال می باشد.
وی افزود: انتظار ما این است که مسئولان در این زمینه پاسخگوی مردم باشند .
قابل ذکر است که در محل نمازجمعه شهر نهاوند پلاکاردی خطاب به وزیر کشور با عنوان درخواست رسیدگی به جابجایی 20 میلیارد ریال از حساب شهرداری نهاوند بدون مجوز شورای شهر و واریز آن به حساب تیم پاس نصب شده بود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان