اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

24. ارديبهشت 1395 - 20:27   |   کد مطلب: 18048
سرپرست انجمن هنرهای نمایشی دفتر همدان گفت: انتخابات هیأت امنای انجمن نمایش ٢٨ اردیبهشت برگزار می‌شود

به گزارش صبح الوند، طبق اعلام مسؤول دفتر انجمن‌های نمایشی همدان قرار بود انتخابات اعضای هیأت مدیر این انجمن، فروردین ماه برگزار شود تا ترکیب جدید سه نفره آن با رأی اعضای گروه‎های رسمی نمایشی استان شناخته شوند، اما این اتفاق به تعویق افتاد.

در همین راستا سرپرست انجمن هنرهای نمایشی استان اظهار کرد: طبق اعلام قبلی قرار بود این انتخابات در ٣١ فروردین ماه برگزار شود اما به دلیل آنکه برخی از گروه‌های رسمی و شناسنامه‎دار ما هنوز مدارک و مستندات خود را به طور کامل به مرکز ارسال نکرده بودند و مشکلاتی در زمینه ثبت گروه خود داشتند، این انتخابات به تأخیر افتاده است.

کیانوش بهروزپور گفت: از طرفی دیگر با توجه به اینکه تمام استان‌های کشور درگیر این انتخابات هستند و باید حتماً ناظر مرکز در روز انتخابات حضور داشته باشد، هر تاریخی که از سوی استان به آنها اعلام می‌شد، به دلیل ترافیک کاری مورد تأیید قرار نمی‌گرفت.

وی تأکید کرد: البته با هماهنگی‌های صورت گرفته در روز ٢٨ اردیبهشت ماه انتخابات هیأت امنای انجمن نمایش همدان برگزار خواهد شد.

بهروزپور با اشاره به اینکه تعداد زیادی از استان‌های کشور  هنوز این انتخابات را برگزار نکرده‌اند، افزود: از ١٦ گروه نمایشی ثبت شده در استان، ١٢ گروه کاندیدای خود را معرفی کرده‌اند که ١٠٢ نفر از اعضای این گروه‎ها نیز حق رأی خواهند داشت.

این مسئول با بیان اینکه تنها اعضای هسته اصلی گروه‎های رسمی ثبت شده امکان شرکت در رأی‎گیری را خواهند داشت، گفت: بر اساس تفکیک و درجه‌بندی گروه‌های نمایشی، در استان دو گروه درجه (الف)، چهار گروه درجه (ب) و ١٠ گروه نیز درجه (ج) هستند.

سرپرست انجمن نمایشی دفتر همدان در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: اداره انجمن چه به صورت انتصابی و چه انتخابی، ویژگی‎ها و شرایط خاص خود را دارد که هر کدام هم دارای نکات مثبت و منفی متعددی بوده و کارشناسی و آسیب‎شناسی دقیق در آن احساس می‌شود.

وی افزود: با شرایط جدید اداره هیأت امنائی نیز ماهیت انجمن هنرهای نمایشی به لحاظ شرح وظایف هیچ تغییری نسبت به قبل نداشته و تنها تفاوت آن در این است که به جای اداره انجمن توسط یک نفر، از این به بعد انجمن توسط سه نفر که با رأی اعضای واجد شرایط انتخاب می‌شوند، اداره خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان