اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

23. ارديبهشت 1395 - 8:22   |   کد مطلب: 18032
معاون توسعه مديريت و منايع انساني استانداري همدان با بيان اينکه اسناد ملي پيشينه تاريخ و پشتوانه ارزشمند ملت ايران است گفت: اگر در حفظ اين اسناد سهل انگاري شود ميراث گذشتگان از بين خواهد رفت.

به گزارش صبح الوند، رضا قياسي روز در همايش اسناد ملي، هويت ملي در همدان افزود: همواره بايد براي تقويت اين عقبه به دنبال شناسايي و ثبت و ضبط اين اسناد بود.

وي ادامه داد: در سال گذشته داعش در کشور عراق آسيب زيادي به ميراث فرهنگي اين کشور وارد کرد چرا که دشمنان مي دانند براي از بين بردن يک ملت ابتدا بايد آنها را بي هويت کرد.

وي در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به لزوم اجراي اقتصاد مقاومتي در کشور اضافه کرد: اقتصاد مقاومتي تاکيد براصلاح مصرف داشته و رويکرد آن استفاده از منابع غير نفتي است.

وي ادامه داد: هدف امروز ما تعامل با جهان است که به علت ندانم کاري دولت قبل دنيا را به عنوان جبهه اي در برابر کشور ما قرار داد.

وي بيان کرد: ولي با حمايت ها و مديريت هاي بي بديل دولت يازدهم امروز ملت ايران حق را از استکبار پس گرفته و دنيا را مطمئن کرديم که ما تهديدي براي هيچ جاي اين دنيا نيستيم و اين به معناي دوستي طلبي ملت ايران با همه کشورهاي جهان به جز اسرائيل است.

وي ادامه داد: امروز آنها فهمديده اند که وقتي مرجع تقليدي فتوا بر حرام بودن بمب هسته اي مي دهد اين يک ترفند سياسي نيست بلکه يک عقيده است.

وي بيان کرد: امروز ايران اسلامي موجب امنيت منطقه است و آسمان کشور ما نيز به اندازه زمين اين کشور در امنيت به سرمي برد که اين سند افتخاري براي فعالان عرصه دفاع پاسداري و سرداراني همچون سردار سليماني و شهيد سردار همداني است.

وي ادامه داد: در دين اسلام و عالم تشيع ما اجازه نداريم سيلي ناروا به گوش کسي بزنيم چرا که اين از تعليمات ديني ما است اما امروز به نام اسلام دست به جنايت هايي مي زنند که در هيچ جاي اين دين مبين نمي گنجد.

انتهای پیام/

 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان