اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

23. ارديبهشت 1395 - 8:16   |   کد مطلب: 18031
سردار ابوحمزه در مرسام تجلیل از جانبازان شهرستان همدان:
انقلابی ماندن مهمترین وظیفه جانبازان در عصر حاضر است
فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) همدان گفت: مهمترین وظیفه جانبازان در عصر حاضر انقلابی بودن ، انقلابی فکر کردن و انقلابی عمل کردن است و این وظیفه سنگینی است

به گزارش صبح الوند، سردار غلامعلی ابوحمزه ضمن تبریک اعیاد شعبانیه در جمع جانبازان شهرستان همدان با بیان اینکه یک جانباز چگونه باید وظیفه اش بعد از تحمل این سختی ها را تکمیل کند گفت: مهمترین این وظایف انقلابی بودن، انقلابی فکر کردن و انقلابی عمل کردن است.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان بیان کرد: اعمال و رفتار شما جانبازان به عنوان الگو بر روی افکار جامعه بسیار تاثیر گذار است و این مسئولیت بسیار سنگینی است.

وی اظهار کرد: اخلاص، ایثار و فداکاری هایی که جانبازان و خانواده های آنان انجام دادند، یک موج عظیم ایثارگری را در بین ملت های مسلمان و مستضعف عالم ایجاد کرده است.

سردار ابوحمزه بیان کرد: هم اکنون مرز انقلاب اسلامی از مرزهای ما عبور کرده است و دیگر سراغ جمهوری اسلامی را نباید در خیبر بگیریم بلکه باید در سوریه، غزه و لبنان بگیریم.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) گفت:  انقلاب ما از تمام مسائل اقتصادی به فضل خداوند  عبور خواهد کرد و جوانان ما با بهره گیری از افراد با تجربه بحث دفاع را به جایی رسانده اند که الان صادرکننده سلاح به جهان هستیم.

وی افزود: در بحث طراحی سلاح، موشک، سلولهای بنیادی و خیلی از دستاوردهای پزشکی اسم جمهوری اسلامی مطرح است.

سردار ابوحمزه اظهار کرد: هم اکنون نگاه همه کشورهای مستضعف به انقلاب اسلامی است و دشمنان انقلاب می خواهند این  نور و آتش فشانی که در بلاد اسلامی ایجاد شده است را خاموش کنند.

وی خاطر نشان کرد: آنها وقتی دیدند که اسلام در حال پخش شدن است و خیلی از اندیشمندان غربی در حال شیعه شدن هستند و قرآن کریم پرفروش ترین کتاب است  به فکر نابودی اسلام افتادند و حتی با حجاب زنان محجبه به خاطر ترس از ترویج اسلام جنگیدند.

 

 مشکل دشمنان با اسلام ناب محمدی(ص) است

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان افزود:  مشکل آنان با اسلام تکفیری نیست بلکه مشکل آنان با اسلام ناب محمدی(ص) است اسلامی که امام خمینی (ره) آن را تبیین کردند و مقام معظم رهبری همان مسیر را ادامه می دهند.

وی ادامه داد: چرا که این اسلام شخصیت هایی مثل سید حسن نصرالله ، شهید طهرانی مقدم، شهدای هسته ای و مدافع حرم را پرورش داده است.

سردار ابوحمزه تصریح کرد: فکر نکنید مشکل آنان با بحث حقوق بشر و مسائل هسته ای است  اینها حرفشان بر این است که چه اتفاقی افتاده است که بعد از 60 سال در هر 4 جنگ غزه و لبنان پیروز می شوند.

وی با بیان اینکه هدف اصلی دشمن در عرصه فرهنگی و تهاجم فرهنگی خانواده های شهدا و جانبازان هستند گفت: خانواده جانبازان خیلی باید مراقب باشند که انقلابی بمانند انقلابی عمل کنند و انقلابی فکر کنند که بهترین راه برای تحقق این ها شناخت اسلام از زبان امامان و پیشوایان دین است.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) ادامه داد: افزایش بصیرت و شناخت هدف و راه دشمن و افزایش معنویت هم به ما کمک می کند که انقلابی بمانیم.

وی در پایان گفت: صاحب این انقلاب امام عصر(عج) است و همه داریم امتحان می شویم و از خداوند بخواهیم از این امتحان سربلند بیرون بیاییم.

 

 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان