اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

22. ارديبهشت 1395 - 13:15   |   کد مطلب: 18022
نماینده منتخب مردم اسدآباد در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی احداث شهرک فولاد را از اولویت و نیازهای این منطقه استان همدان عنوان کرد و گفت: ایجاد شهرک فولاد می تواند وضعیت اقتصاد این شهرستان را از رکود خارج کند.

به گزارش صبح الوند  اکبر رنجبرزاده  در تشریح اهداف خود در دوره نمایندگی مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی به خبرنگار ایرنا افزود: طرح ها و اقدام هایی که در دوره پیشین نمایندگی خود برای مردم اسدآباد پایه گذاری کرده بودم را در قالب یک برنامه دراز مدت تا رسیدن با سرانجام دنبال خواهم کرد.
وی اظهار کرد: ایجاد شهرک فولاد که دارای مصوبه دولت است، نیمه تمام مانده و برای تحقق این طرح با کمک مسئولان پیگیری لازم را خواهم کرد.
رنجبرزاده تصریح کرد: طرح شهرک فولاد اسدآباد متشکل از هفت کارخانه صنعتی در زمینه فولاد، قطعه سازی خودرو، فرومنگنز، گندله سازی ، آهن اسفنجی، کنستانتره آهن و تولید میلگرد است که مطابق با طرح مطالعاتی در منطقه چهاردولی احداث می شود.
نماینده منتخب مردم اسدآباد در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، توسعه دانشگاه های شهرستان را از دیگر برنامه های کاری خود در دوره نمایندگی مردم اسدآباد عنوان کرد و افزود: توسعه دانشگاه سیدجمال الدین اسدآبادی و مستقل شدن دانشکده علوم پزشکی این شهرستان را در دستور کار قرار داده ام.
وی با اشاره به اهمیت حمل و نقل جاده ای و ایجاد زیرساختهای مورد نیاز در این بخش گفت: راه های ارتباطی این شهرستان، مانند مسیر اسدآباد به سنقر و اسدآباد به قروه نیمه کاره است و باید تکمیل شود.
رنجبرزاده احداث کارخانه دارو سازی را از دیگر برنامه های قابل پیگیری خود ذکر کرد و افزود: هر چند چهار سال از کلنگ زنی این طرح می گذرد اما با شتاب این طرح را دنبال خواهم کرد.
وی با بیان اینکه بیکاری یکی از معظلات و موانع توسعه شهرستان اسدآباد است، خاطرنشان کرد: مشاغل خانگی و ایجاد کارگاه های کوچک تولیدی می تواند در کاهش بیکاری و بهبود وضعیت معیشتی و درآمدی خانواده ها این شهرستان اثر بخش باشد.
وی تصریح کرد: با شناسایی ظرفیت و توانمندی های شهرستان می توانیم در عرصه تولید موفق باشیم و در تحقق اقتصاد مقاومتی که خواسته رهبر معظم انقلاب است، سهیم باشیم .
شهرستان اسدآباد با 110 هزار نفر جمعیت در فاصله 45 کیلومتری شهر همدان، معادن غنی سنگ آهن دارد که سالانه 50 میلیون تن از این منابع استخراج می شود.
اکبر رنجبر زاده در هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی نماینده مردم اسدآباد بود و در کمیسیون بهداشت و درمان مجلس عضویت داشت.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان