اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

22. ارديبهشت 1395 - 8:38   |   کد مطلب: 18009
کاپیتان تیم فوتبال تراکتورسازی اعلام کرد حسین هدایتی به هر یک از بازیکنان این تیم 3 عدد سکه تمام بهار آزادی پاداش داده است.

به گزارش صبح الوند، مهدی کیانی درباره پاداشی که حسین هدایتی بعد از پیروزی مقابل استقلال تهران به بازیکنان این تیم اهدا کرد می گوید: از آقای هدایتی تشکر ویژه ای انجام می دهم. به عنوان بزرگتر تیم جا دارد از زحمات این عزیز که در فتبال ایران همیشه زحمات زیادی را متحمل شده تشکر کنم. درشرایطی که فوتبال با مشکلات اقتصادی زیادی دست و پنجه نرم می کند حضور چنین آدم هایی در فوتبال منشا خیر و یک نعمت بزرگ است. امیدوارم سایه اش همیشه بالای سر خانواده اش باشد  و همچنین فتبالی ها را هم از لطف خدا بهره مند کند.

وی صحبت هایش را اینطور ادامه می دهد: حسین هدایتی دوستی نزدیکی با امیر قلعه نویی دارد و چنین کاری را به خاطر همین رفاقت انجام داده است. از طرف مجموعه باشگاه شامل کارکنان، کادرفنی، بازیکنان از هدایتی تشکر می کنم.

کاپیتان تیم فوتبال تراکتورسازی درباره اینکه مبلغ پاداش چقدر بوده است تاکید می کند: هدایتی به هر یک از بازیکنان 3 عدد سکه تمام بهار اهدا کرد باز هم از او ممنونم و انشااله بتوانیم با حضوری مقتدرانه در دو بازی رفت و برگشت لیگ قهرمانان آسیا نه تنها مردم ایران و بخصوص هواداران تراکتورسازی را خوشحال می کنیم به هدایتی نیز روحیه مضاعف بدهیم.

کیانی درباره صعود تیم ماشین سازی به لیگ برتر می افزاید: از این موضوع واقعا خوشحال هستم شهر تبریز شایستگی اینکه 3 تیم در لیگ برتر داشته باشد را داشت، امیدوارم ماشین سازی در لیگ برتر هم بتواند به کارش ادامه بدهد و به همراه تراکتورسازی و گسترش نمایندگان شایسته برای فوتبال تبریز باشیم و بتوانیم از حیثیت مردم آذربایجان دفاع کنیم.
 

 
منبع: ورزش سه

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان