اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

21. ارديبهشت 1395 - 10:23   |   کد مطلب: 17992
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: باید به اشخاصی که برای منفعت شخصی در انقلاب حضور پیدا کردند گفت که می‌خواستید در این جریان نباشید و اکنون اگر منفعت مالی ندارید دلیلی نمی‌شود که انقلاب را زیر سؤال ببرید.

به گزارش صبح الوند به نقل از فارس،حسن رحیم‌پور ازغدی در جلسه بازخوانی منطق مستحکم انقلاب که امشب در دانشکده الهیات دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد، اظهار کرد: انقلاب اسامی یک شیء نیست که بخواهید مراقب آن باشید بلکه انقلاب خود مردم ایران هستند.

وی با بیان اینکه مراقبت از انقلاب یک شعار است، گفت: اینکه می‌گویند مراقب آرمان‌های انقلاب باشید در حد شعار است و اگر فردی این جمله را گفت باید بگویید، خودت برای انقلاب چه‌کاری انجام داده‌ای؟

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی اضافه کردکرد: نماز و روزه برای حفظ انسان است، همان‌گونه که نسخه پزشک برای درمان بیمار تجویز می‌شود، بر این اساس خداوند در قرآن اشاره کرد که هر عمل خوبی که انجام می‌دهید، برای خود انجام داده‌اید.

رحیم‌پورازغدی به افرادی که در پیروزی انقلاب اسلامی نقش ایفا کرده‌اند، اشاره کرد و افزود: عده‌ای با هدف بهره‌مندی شخصی در جریان انقلاب اسلامی حضور پیدا کردند، به‌ نحوی‌ که امروز به این نتیجه رسیده‌اند که چرا کسی احترام آن‌ها را نگه نمی‌دارد یا اینکه انقلاب اسلامی هیچ سود خاصی برای آن‌ها نداشته است.

وی تبیین کرد: باید به اشخاصی که برای منفعت شخصی در انقلاب حضور پیدا کردند گفت که می‌خواستید در این جریان نباشید و اکنون اگر منفعت مالی ندارید دلیلی نمی‌شود که انقلاب را زیر سؤال ببرید.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی ادامه داد: دسته‌ای از مردم در انقلاب اسلامی بدون در نظر گرفتن منفعت شخصی وارد شدند و امروز هیچ انتظاری ندارند، اما افرادی که منتظر سود شخصی بودند امروز علیه انقلاب ایستاده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: کسی که در راه رضای خدا تلاش می‌کند و منتظر جوابی از سوی مخلوق نباشد، بدون شک به پیروزی‌های دست پیدا می‌کند که رضای خود فرد را به همراه دارد و نیازی به احترام و توجه دیگران در خود احساس نمی‌کند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان