اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

19. ارديبهشت 1395 - 20:57   |   کد مطلب: 17970
رئیس پلیس آگاهی استان همدان خبر داد:
کشف بیش از ۱۷ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در همدان
رئیس پلیس آگاهی استان همدان از کشف بیش از ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در ۴۸ ساعت گذشته در همدان خبر داد.

به گزارش صبح الوند، رضا زارعی عنوان کرد: نخستین مرحله طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اولویت کالاهای گمرکی، دخانی و ترانزیتی در اردیبهشت سال جاری به مدت ۴۸ ساعت با تمام توان و امکانات موجود همزمان با سراسر کشور در سطح استان همدان به مرحله اجرا گذاشته شد.

زارعی با بیان اینکه استان همدان یکی از شاهراه‌های قاچاق کالای ترانزیتی بوده و همواره مورد توجه قاچاقچیان است، گفت: در این طرح بیش از ۱۷ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی استان همدان از دستگیری ۶۶ نفر و توقیف ۵۴ دستگاه خودرو در این رابطه خبر داد و افزود: در همین راستا ۶۴ فقره پرونده تشکیل شده که در حال رسیدگی است.

وی در ادامه سخنانش از توقیف دو دستگاه خودرو و کشف انواع کالای قاچاق در شهرستان کبودراهنگ خبر داد.

زارعی افزود: پلیس در کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه پژو نقره‌ای رنگ مشکوک شد و با رعایت احتیاط کامل نسبت به توقیف آن اقدام کرد.

رئیس پلیس آگاهی استان همدان گفت: در بازرسی به عمل آمده از خودرو ۳ هزار و ۸۶۶ عدد انواع لوازم قاچاق شامل لوازم آرایشی بهداشتی، خانگی، ورزشی، مکانیکی کشف و ضبط شد.

وی از توقیف یک دستگاه خودروی پژو با تعداد ۱۲۰ تخته پتوی مسافرتی قاچاق خبر داد و گفت: متهمان دستگیر و به همراه اقلام مکشوفه که ۴ هزار و ۶ مورد کالای قاچاق بود، به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان