اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

19. ارديبهشت 1395 - 13:12   |   کد مطلب: 17956
کارگر نمونه استانی همدان در گفتگو با صبح الوند؛
از ثبت اختراع ملی تا نقش همسر در کسب موفقیت
گرامیداشت روز جهانی کار و کارگر فرصتی است تا از زحمات بی بدیل این قشر زحمتکش قدردانی کنیم این مناسبت بهانه ای شد تا مصاحبه ای با کارگر نمونه استانی همدان انجام دهم.

به گزارش صبح الوند، نقش کارگران در پیشرفت، ترقی و شکوفایی کشور بی بدیل است، با نگاهی در همه عرصه های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران درمی یابیم که کارگران نقش مهمی در امر تولید، پیشرفت و خدمت به مردم برعهده داشته اند.

گرامیداشت روز جهانی کار و کارگر فرصتی است تا از زحمات بی بدیل این قشر زحمتکش قدردانی کنیم.

به همین منظور مصاحبه ای با مهندس مجید لاله چینی کارگر نمونه استانی به مدت 3 سال متوالی و کارگروه کار نمونه استانی در سال 94 انجام دادم.

مهندس مجید لاله چینی دارای مدرک فوق لیسانس مکانیک است و با دارا بودن 30 سال دارای سوابق کاری درخشانی در پرونده خود می باشد و دارای دو ثبت اختراع ملی است

لاله چینی هم اکنون به مدت 40 ماه است که در شرکت کنترل گاز اکباتان همدان مشغول به کار است و هم اکنون مدیر پروژه سایت رگلاتور گاز شهری است.

وی وجود همسرش به عنوان همکار در محیط کاری و هم راز در محیط خانواده را در موفقیت هایش موثر دانست و به همین منظور مصاحبه ای با همسر ایشان فهیمه نیاز پور انجام دادم.

مهندس نیاز پور دارای مدرک مهندسی صنایع می باشد و به مدت 4 سال در شرکت گاز اکباتان مشغول به کار است و هم اکنون کارشناس آموزش واحد منابع انسانی و کارشناس مهندسی فرایند واحد مهندسی شرکت گاز اکباتان است وی هم موفق به کسب عنوان کارگروه کار نمونه در سال 94 شده است.

 

 

این دو مهندس جوان رتبه دوم جشنواره ملی دانایی خلیج فارس  برای طرح دستگاه تست و کالیبراسیون رگولاتور گاز شهری" را به خود اختصاص دادند.

عملکرد این دستگاه تنظیم و کالیبراسیون رگلاتور گاز شهری است و استفاده از آن از بروز و نشتی گاز در منازل جلوگیری می کند.

 

کارفرمایان به جوانان اعتماد کنند

این دو زوج جوان تلاش، پشتکار، خلاقیت و نوآوری در طرح های خود را از عوامل موفقیت طرح هایشان می دانند و از مسئولین از جمله  بنیاد نخلبگان،  پارک علم فناوری و سایر دستگاه های ذیربط خواستند تا همکاری لازم را با مخترعین داشته باشند.

 مهندس لاله چینی در پایان از اعتماد کارفرمای شرکت کنترل گاز اکباتان به وی قدردانی کرد و گفت: متاسفانه ملاک بعضی از کارفرمایان فقط سابقه کار است و آنها با این روند جلوی دیده شدن استعداد خیلی از جوانان را می گیرند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان