اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

18. ارديبهشت 1395 - 22:38   |   کد مطلب: 17941
مسئول بسیج سازندگی همدان با گرامیداشت ۱۷ اردیبهشت ماه سالروز تاسیس بسیج سازندگی گفت: امسال ۳۰۰ واحد صنایع تبدیلی کوچک در مناطق روستایی استان همدان ایجاد می‌شود .

به گزارش صبح الوند شهرام صادقی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم، با اشاره به تمرکز بسیج سازندگی استان بر موضوع صنایع تبدیلی اظهار داشت: در حوزه تحقق اقتصاد مقاومتی امسال موضوع صنایع تبدیلی با اولویت قطب بندی و منطقه‌ای در دستور کار این سازمان قرار گرفته است.

وی افزود: در هدف گذاری‌های انجام شده امسال 300 واحد صنایع تبدیلی کوچک در مناطق روستایی  استان ایجاد می‌شود.

وی هدف  از اجرای این طرح را توجه به استفاده بهینه از بیشترین محصولات کشاورزی تولید شده در هر منطقه بر شمرود و خاطر نشان کرد: در حال حاضر کبودراهنگ ،رزن و بهار از جمله شهرستانهایی هستند که میزان تولیدات صیفی جات آنها بالا بوده به همین دلیل در ایجاد صنایع تبدیلی نیز در اولویت قرار دارند.

مسئول بسیج سازندگی همدان با بیان اینکه توجه به صنایع تبدیلی باعث اشتغالزایی  و کسب در آمد ساکنین  آن مناطق می‌شود افزود:همچون سالهای گذشته بسیج سازندگی دیگر برنامه‌های خود را دنبال کرده تا اقتصاد مقاومتی که از تاکیدات و دستورات مقام معظم رهبری برای پویایی اقتصاد جامعه می‌باشد محقق گردد.

وی گفت: در همین راستا در روزهای گذشته به مناسبت سالروز تاسیس بسیج سازندگی 5 واحد تولیدی قارچ، بلدرچین و گلخانه در شهرستان های کبودراهنگ، رزن  و تویسرکان با اعتبار 100 میلیون تومانی و اشتغالزایی برای 10 نفر افتتاح شد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان