اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

18. ارديبهشت 1395 - 13:23   |   کد مطلب: 17933
مسئول كنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر همدان گفت: 23 مسافر گرفتار در باران در پایگاه امداد جاده ای اسدآباد اسكان داده شدند.

به گزارش صبح الوند، محمد فضلی  در گفت و گو با ایرنا اظهار كرد: به علت بارندگی شدید و مه گرفتگی خودروی چهار خانوار در گل گرفتار شده بود كه سرنشینان این خودروها شب گذشته در پایگاه امداد و نجات گردنه اسدآباد اسكان داده شدند.
وی از انجام 9 عملیات امداد جاده ای در روز جمعه خبر داد و بیان كرد: یكدستگاه خودروی سواری سمند در گردنه آوج واژگون شده بود كه در این سانحه چهار نفر مجروح شدند.
وی افزود: همچنین روز گذشته به علت برخورد خودروی تیبا با دو عابر در گردنه آوج، این افراد مجروح و به مركز درمانی منتقل شدند.
وی اضافه كرد: سه دستگاه خودروی سواری پژو 206 نیز در گردنه آوج در محدوده بین قزوین و همدان دچار سانحه و واژگونی شد كه در این حوادث یك نفر فوت كرد و پنج نفر نیز مجروح و توسط اورژانس به مركز درمانی منتقل شدند.
مسئول كنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر همدان گفت: همچنین بر اثر واژگونی دو دستگاه خودروی پراید در گردنه آوج دو مصدوم به مركز درمانی منتقل و یك مصدوم هم به صورت سرپایی مداوا شد.
وی خاطرنشان كرد: واژگونی خودروی نیسان در محدوده صالح آباد در شهرستان بهار مصدومی نداشت ولی واژگونی پراید در جاده فامنین - ساوه منجر به جراحت دو نفر شد.
بارش باران از ساعت 15 روز جمعه در همدان آغاز شد و تا بامداد امروز شنبه ادامه داشت.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان