اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

18. ارديبهشت 1395 - 12:03   |   کد مطلب: 17929
امروز افرادی را می بینید که از مال وجان خود دست کشیده اند و جهت دفاع از حرم اهل بیت(س) راهی سوریه شده اند بر آن شدم تا با یکی از این مدافعین حرم مصاحبه ای داشته باشم.

به گزارش صبح الوند، گفتگو با مدافعان حرم کار آسانی نبود بعد از چندین بار تماس با مدافعین حرم  موفق به انجام این کار نشدم تا اینکه متوجه شدم پرچم عقیله بنی هاشم(ع) از سوریه جهت قدردانی از بانوان همدانی  عضو ستاد پشتیبانی از جبهه مقاومت به همراه اعضایی از سپاه استان چهار محال بختیاری که هدایای بانوان همدانی به آنان رسیده بود قصد ورود به همدان را درند فرصت را غنیمت شمردم و در مراسم حاضر شدم.

 

برایم غیر قابل تصور بود چهره های افرادی را دیدم که از تمام علایق خودشان دست کشیده بوند و برای دفاع از حرم اهل بیت (س) رفته بودند چهره هایی که سادگی و فروتنی در آن به خوبی قابل رویت بود اینها  افرادی هستند که از خدا  جز شهادت چیز دیگری نمی خواستند.

 

به سراغ سرهنگ بازنشسته سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) استان چهار محال و بختیاری سرهنگ احمدرضا هادی پور رفتم .

 

رضای خدا تنها هدف حضور در جبهه مقاومت

 وقتی از این سرهنگ بازنشسته که وظایف خودش را به نوعی برای حفاظت از کیان این مملکت در طول دوران خدمت خود انجام داده بود راجع به حضور مجدد در این عرصه و جبهه مقاومت پرسیدم گفت: وقتی فهمیدم که جبهه مقاومت و حرمین شرفین احتیاج به دفاع دارد اقدام به اعزام به سوریه کردم  و توفیق پیدا کردم در سال 94 و اوایل سال 95 در سوریه باشم و این امر کاملا صلواتی و هدفم برای رضای خدا بوده است.

 

وی به مظلومیت حرمین شرفین در سوریه  اشاره کرد  و گفت: درست است در زمان امام حسین (ع) نبودیم اما الان امکانش هست که از حرمین شرفین دفاع کنیم و جز مدافعین حرم حضرت زینب(س) باشم.

 

سرهنگ هادی پور به بیان خاطره ای از سوریه پرداخت و اظهار کرد: ما زبان عربی بلد نبودیم و هر کجا که می گفتیم از نیروهای  شهید همدانی هستیم با دل و جان ما را پذیرش می کردند و کمک های مردمی که از  همدان می آمد راه را برای حماسه های بزرگ رزمندگان باز کرده بود.

 

 وی در پایان گفت:  سوریه مدیون شهید همدانی، مدیون مردم همدان و شهدای مدافع حرم است چون زمانی که ما در سوریه حضور پیدا کردیم در تک تک سنگرها و شهرها نام و یاد شهدای همدان و خصوصا سردار شهید همدانی  می درخشید.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان