اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

14. ارديبهشت 1395 - 10:44   |   کد مطلب: 17886
رئیس مرکز بررسی‎های دکترینال اندیشه لیبرالیسم کردن هسته جمهوری اسلامی را نشات گرفته از مجمع تشخیص مصلحت نظام دانست و گفت: هدف این است که هسته جمهوری اسلامی لیبرالیسم و پوسته آن جمهوری اسلامی بماند که این همان وارد کردن اصلاحات چینی است.

به گزارش صبح الوند ، حسن عباسی در اجتماع مردمی همه علیه استکبار، «پروژه چیران، سرنوشت دو انقلاب» در حسینیه امام(ره) در همدان  با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر انقلابی بودن و انقلابی ماندن  صنف های مختلف  گفت: این تاکیدات یک نگرانی ایجاد می کند  و آنکه  چه اتفاقی افتاده است که رهبر یک مملکت اسلامی بر مولفه انقلابی بودن اینقدر تاکید دارند.

رئیس مرکز بررسی‎های دکترینال با  گریزی بر اتفاقات سال 84 در کشور گفت: در این سال یک سخنرانی در همایش ملی گاز انجام شد که فردی با طرح این سئوال که باید نسبت به تولید قدرت ملی روی آورد یا ثروت ملی فضای جامعه را به سمت خاصی برد و گفتند  اگر انقلاب اسلامی  هستیم باید انقلابمان را صادر کنیم و برای صدور انقلاب قدرت می خواهیم و اگر جمهوری اسلامی هستیم  باید ثروت ملی تولید کنیم.

وی افزود: در بهار 1385 این مطلب در فصلنامه استرتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام منتشر شد و گفتند می خواهید انقلاب اسلامی باشید یا جمهوری اسلامی!  

عباسی اظهار کرد: ادعای این افراد اینگونه بود  که ما انقلاب کردیم که به جمهوری اسلامی برسیم بنابراین دیگر نیازی به رجعت و عقب‌گرد به گذشته انقلاب نداریم و هر کس سخن از انقلاب بزند به سال 1356 برگشته است.

وی بیان کرد: پاسخ این سئوالات در در بیانات رهبری و بیانات تریبون داران جبهه انقلاب اسلامی در همان زمان داده شد اما این موضوع سربسته ماند تا دو سال اخیر  و مجددا این مسئله که انقلاب اسلامی یا جمهوری اسلامی شروع شد.

رئیس مرکز بررسی‎های دکترینال تصریح کرد:معنای این حرف ها این است که  وقتی ما انقلاب اسلامی نیستیم  و فقط جمهوری اسلامی هستیم رهبر انقلاب اسلامی ، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و دادگاه انقلاب اسلامی نمی خواهیم.

 

دشمن با سیرت جمهوری اسلامی کاردارد نه باصورت آن
استاد دانشگاه با اشاره به بیانات رهبری در 19 بهمن سال گذشته در بین فرماندهان نیروی هوایی ارتش اظهار کرد: دشمن با اینکه یک عمامه به سر بالای سر این کشورباشد هیچ مشکلی ندارد دشمن با سیرت جمهوری اسلامی کاردارد نه باصورت آن.

وی با اشاره به دوران بت پرستی در خانه کعبه گفت: زمانی که درون خانه کعبه پر از بت بود شیطان با پوسته خانه کعبه کاری نداشت و می گفت بیایید دور این خانه کعبه که مغزش مرده است طواف کنید و با پوسته آن کاری نداشته باشید همین بلا را سر انقلاب اسلامی آورده اند و می گویند می خواهیم که انقلاب اسلامی باشیم یا جمهوری اسلامی و دوره انقلاب اسلامی  تمام شده است.

رئیس مرکز بررسی‎های دکترینال خاطر نشان کرد:  بنا بر گفته مقام معظم رهبری  انقلاب اسلامی تا ظهور امام عصر(عج) ادامه دارد و  لحظه به لحظه به خون شهیدان نیاز دارد اما متاسفانه بعضی از اطرافیان امام خسته شدند.

عباسی در ادامه با اشاره مدل اصلاحات شوروی که دشمنان انقلاب به فکر پیاده کردن آن در ایران بودند اظهار کرد: مدل اصلاحات شوروی با عنوان فضای باز سیاسی و فضای باز اقتصادی  در 1376 توسط رئیس جمهور وقت مطرح شد که رهبری هوشمندانه در برابر این تفکر ایستاد و اکثرا دارندگان ابن طرز فکر از کشور فرار کردند.

 

هدف دشمن این است که پوسته جمهوری اسلامی باشد و مغز را تغییر دهد
 وی  ادامه داد: با شکست این مدل در سال 80، مدل اصلاحات چینی در مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام آغاز شد و چندین کتاب چاپ کردند و عوامل نفوذی به مجمع نفوذ پیدا کردندتا این مدل را نهادینه کنند.

رئیس مرکز بررسی‎های دکترینال به بیان چگونگی فروپاشی کمونیسم چین توسط آمریکایی ها پرداخت و گفت: فردی به نام دنگ شیائو پینگ با برقراری ارتباط با آمریکا و اعمال سیاست «درهای باز»، چین انقلابی را کنار گذاشت و جمهوری چین را مد نظر قرار داد.

عباسی تصریح کرد: آمریکایی  هایی کاری با چین کردند که پوسته چین کمونیسیتی ماند و هنوز حزب کمونیسم دارند ولی مغز کشور چین لببرالیستی شد.

وی با اشاره به اینکه مسئولین ما به فکر پیاده کردن چین 1356 هستند اظهار کرد:  سیاست درهای باز که توسط دولتمردان ما مطرح می شود همان سیاست چین است.

رئیس مرکز بررسی‎های دکترینال با بیان اینکه  آمریکا بعد از آنکه نتوانست سرنوشت شوروی را درایران پیاده کند سرنوشت انقلاب چین را در ایران شروع کرده است گفت: هدف آمریکا این است که پوسته جمهوری اسلامی بماند ولایت فقیه باشد و مردم به ظواهر دین هم بپردازند اما حکومت لیبرال باشد.

وی تصریح کرد: همه جور واردات از چین دیده بودیم ولی واردات اصلاحات چینی دیگر ندیده بودیم.

 

ما قائل به سیاست‎ درهای باز به سمت بیرون هستیم
رئیس مرکز بررسی‎های دکترینال گفت: وقاحت به جایی رسیده است که دولتمردان  لیبرال صراحتا سخنرانی می کنند و می گویند ما لیبرال هستیم و وقتی که فکر یک مملکت لیبرالی باشد  پوسته آن می ماند اما آنچه که نمی ماند پشت جبهه و دین است.

وی تصریح کرد: یاران شهید همدانی درسوریه و عراق شهید می شوند به امید آنکه ما پشت جبهه را نگه داریم ولی دولتمردان به سادگی این زحمات را پایمال می کنند.  به سادگی توسط دولتمردان از دست برود.

عباسی خاطر نشان کرد: سیاست ادرهای بازبه نتیجه نمی رسد و ما قائل به سیاست درهای باز به سمت بیرون هستیم اگر امروز ما در عراق  و جاهای دیگرحضور داریم به علت سیاست درهای بازبه سمت بیرون است  اما سیاست های درهای باز به سمت درون اشتباه است.

وی  با اشاره به اینکه اندیشه لیبرالیسم کردن هسته جمهوری اسلامی از مجمع تشخیص مصلحت نظام منشا می گیرد اظهار کرد: هدف دشمن این است که هسته جمهوری اسلامی لیبرالیسم و پوسته آن جمهوری اسلامی بماند و رهبری دو سال است که راجع به این موضوع  تذکر میدهند.

استاد دانشگاه  تصریح کرد: نفوذ که رهبری از آن مدام صحبت می کنند یعنی لیبرالیسم دردرون جمهوری اسلامی ایران آمده است و در لباس روحانیت اجرا می شود.

رئیس مرکز بررسی‎های دکترینال عنوان نمود: دشمنان می خواهد باگرفتن روحیه انقلابی روحیه استکبار ستیزی هم از ما بگیرند.

وی با دادن این نوید که دشمن نمی‌تواند پروژه‎های خود را در ایران اسلامی پیاده کند گفت:  با وجود نعمت ولی فقیه و نیروهای بسیجی و ولایی  و عبرت گرفتن از سرنوشت چین و شوروی این طرز فکرها در ایران راه به جایی نخواهد برد.

انتهای پیام/ج

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان