اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

11. ارديبهشت 1395 - 11:01   |   کد مطلب: 17835
حسن عباسی در دانشگاه صنعتی همدان سخنرانی خواهد کرد؛
استراتژی صنعتی، راهی برای مقاومت اقتصادی
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی همدان از برگزاری همایش اقتصاد مقاومتی با سخنرانی دکتر حسن عباسی خبر داد.

به گزارش صبح الوند، محمد مهدی فرجی در گفتگو با صدای دانشجو اعلام کرد: بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی همدان در نظر دارد همایشی با عنوان "استراتژی صنعتی، راهی برای مقاومت اقتصادی" را در دانشگاه صنعتی همدان برگزار نماید.

فرجی گفت: این برنامه روز دوشنبه 13ام اردیبهشت ماه از ساعت 10 صبح با سخنرانی دکتر حسن عباسی در سالن همایش های دانشگاه صنعتی برگزار می شود.

وی عنوان کرد: بسیج دانشجویی با هدف تحقق شعار اقتصاد مقاومتی و تبیین ابعاد گوناگون آن برای قشر دانشجویی اقدام به برگزاری این برنامه کرده است و سعی دارد در این برنامه از زاویه صنعت به تحقق اقتصاد مقاومتی نگاه بشود.

فرجی گفت: با توجه به این که ان شاء الله تمام دانشجویان دانشگاه صنعتی در آینده هر یک به نوعی با صنعت درگیر خواهند بود، درک درست آن ها از نقش صنعت در تحقق شعار اقتصاد مقاومتی می تواند عاملی موثر در عملیاتی شدن این هدف باشد.

وی بیان کرد: تبیین ابعاد و مولفه های اقتصاد مقاومتی با هدف تربیت نیروی انسانی آشنا با اقتصاد مقاومتی از وظایف دانشگاه های کشور است که متاسفانه تاکنون به درستی به این موضوع در دانشگاه ها پرداخته نشده است.

فرجی گفت: ارزیابی های میدانی در کشور نشان می دهد دانشگاهیان هنوز به سطح قابل قبولی از شناخت اقتصاد مقاومتی نرسیده اند که این نشان از کم کاری نهاد های دانشگاهی از جمله تشکل های دانشجویی دارد که هنوز به صورت جدی با موضوع مواجه نشده اند.

وی گفت: با توجه به تخصصی بودن موضوع سخنرانی، در همایش روز دوشنبه از اعضاء هیئت علمی دانشگاه نیز دعوت شده است تا در این برنامه شرکت داشته باشند.

انتهای پیام/ج

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان