اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

5. ارديبهشت 1395 - 14:15   |   کد مطلب: 17749
رئيس پليس امنيت عمومي استان همدان خبر داد
برخورد با قهوه‌خانه‌هاي غيرمجاز در سطح شهر همدان
رئيس پليس امنيت عمومي استان همدان از برخورد با قهوه‌خانه‌هاي غيرمجاز در سطح شهر همدان خبر داد.

به گزارش صبح الوند سرهنگ احمد رحيمی در گفتگو با ایسنا اظهار کرد: در پي دریافت اخباری مبني بر عرضه قليان در تعدادي از سفره‌خانه‌هاي سطح شهر همدان که برابر قانون مبارزه ملي با دخانيات، تهديد عليه بهداشت عمومي و تخلف محسوب مي‌شود و همچنين نگراني شهروندان و خانواده‌ها از حضور جوانان، نوجوانان و دانش‌آموزان در محل‌هاي مذکور برای استعمال قليان، موضوع به صورت ويژه در دستور کار عوامل بازرسي اداره نظارت بر اماکن عمومي پليس امنیت عمومی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران این پلیس پس از هماهنگي با مقام قضايي و همکاري عوامل مرکز بهداشت همدان، طی يک اقدام ضربتي و غيرمترقبه در بازرسي از یکی از واحدهای صنفي تعداد 34 عدد قليان به همراه متعلقات مربوطه، دو قبضه قمه و سه دست آلات قمار کشف و قهوه‌خانه به علت تخلفات انتظامي و بهداشتي پلمب شد و پرونده قضايي در اين خصوص تشکيل و متصدي برای سير مراحل قانوني به مرجع قضايي معرفي شد.

رحیمی با قدراني از همکاري خوب مردم با پليس در انجام ماموريت‌ها تصريح کرد: پليس با تشديد اقدامات كنترلي و نظارتي خود بر واحدهاي صنفي، درصدد کاهش ناهنجاري‌هاي اجتماعي و اخلاقي است.

به گزارش پايگاه خبري پليس، رئيس پليس امنيت عمومي استان همدان در پایان از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه تخلف در واحدهاي صنفي، مراتب را از طريق تلفن 110 به پليس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ج

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان