اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

4. ارديبهشت 1395 - 9:00   |   کد مطلب: 17710
رئیس هیئت کبدی ملایر گفت: کبدی کاران ساحلی ملایر به مسابقات لیگ کبدی و انتخابی تیم ساحلی کبدی اعزام می‌شوند.

به گزارش صبح الوند رضا پیرحیاتی در گفتگو با خبرنگار مهر؛ با اشاره به اعزام کبدی کاران ساحلی ملایر به مسابقات اظهار داشت: تیم کبدی ساحلی ملایر مدت‌هاست تمرینات و برنامه‌ریزی فشرده‌ای برای شرکت در مسابقات لیگ ساحلی کشور داشته است.

وی افزود: این تیم با مربیگری اکبر پرزادی و سرپرستی شهرام عزیزی به مسابقات لیگ ساحلی کبدی و انتخابی تیم ساحلی کبدی اعزام می‌شود.

رئیس هیئت کبدی ملایر با اشاره به اسامی تیم کبدی ساحلی ملایر گفت: سعید غیاثوند، میلاد زهروند، سامان کولیوند، مسیب احمدی، علی رفیعی، حسین محمد فضلی، ایمان کرمی، رامین بهرامی، سعید ابراهیمی، حسین شاهمرادی، امین روستایی، محمد حاتمی با مربیگری اکبرپور زادی و سرپرستی شهرام عزیزی نفرات این تیم را تشکیل می‌دهند.

پیرحیاتی با اشاره به شرایط ورزش کبدی در ملایر گفت: کبدی ملایر نوسانات بسیاری داشته و در مواردی کمبود بودجه و سلیقه‌های شخصی باعث افت کبدی ملایر شده است.

وی عنوان کرد: بانوان ملایر پرچم‌دار کبدی در استان همدان هستند و تیم بانوان کبدی ملایر قوی‌ترین تیم در استان همدان است و بیشترین پیشینه و مقام‌ها را دارد.

رئیس هیئت کبدی ملایر بابیان اینکه کبدی ملایر در بخش بانوان از ظرفیت بالاتری برخوردار است، بیان کرد: حضور بانوان کبدی کار ملایری در تیم‌های کشوری و اعزام به مسابقات گویای این واقعیت است و شش بانوی کبدی کار ملایری نیز در تیم ملی کشورمان حضور دارند.

پیرحیاتی با اشاره به وجود مربیان توانمند کبدی در ملایر گفت: شهرزاد فارسی مربی درجه‌دو کبدی ملایر در بخش بزرگ‌سالان و راحله و مرضیه غفاری مربیان درجه سه کبدی در بخش جوانان و نوجوانان در ملایر فعالیت می‌کنند.

وی عنوان کرد: اقبال بانوان ملایری به رشته کبدی بسیار گسترده است.

انتهای پیام/ج

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان