اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

1. ارديبهشت 1395 - 10:08   |   کد مطلب: 17681
رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر همدان:
بهره گیری از افراد صاحب نظر در طراحی المان ها در دستور کار شهرداری است
رئیس کمیسیون خدمات شهری، حمل و نقل و ترافیک و محیط زیست شورای اسلامی شهر همدان گفت: بهره گیری از ایده و تفکر همه افراد صاحب نظر در طراحی و ساخت المان ها از مدتها قبل در دستور کار شهرداری قرار داشته است.

به گزارش صبح الوند، کامران گردان در جمع خبرنگاران با انتقاد از انتشار خبری در یکی از رسانه ها مبنی بر طراحی و ساخت المان میدان امام خمینی(ره) و سایر میادین توسط هیات آلمانی که به همدان سفر کرده بود و بی توجهی به اعمال اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: این خبر را تکذیب می کنم چرا که این هیات صرفا جهت بررسی و ایجاد زمینه های همکاری در آینده به همدان آمده بود.

گردان با بیان اینکه میدان امام خمینی (ره) به لحاظ فرهنگی و تاریخی نزد مردم همدان از جایگاه ویژه ای برخوردار است، افزود: در این هیات، یک طراح و مجسمه ساز حضور داشت که صرفا از وی درخواست کردیم از میدان مرکزی شهر بازدید داشته باشند و در فراخوانی که در آینده نزدیک داده خواهد شد طرح خود را به شهرداری همدان ارائه دهند.

وی با بیان اینکه دیدار هیئت آلمانی با شهرداری همدان صرفا برای تبادل نظر و آشنایی هیات آلمانی با همدان و پتانسیل های موجود انجام شد، اضافه کرد: در این دیدار هیچ گونه قرارداد یا تفاهم نامه ای منعقد نشد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر همدان با اشاره به انتشار خبر یکی از رسانه ها مبنی بر بی توجهی به اعمال اقتصاد مقاومتی در تبادل نظر با هیئت آلمانی اظهار کرد: اقتصاد مقاومتی مراحل مختلفی دارد و نحوه عمل به آن متفاوت است و اینکه از ایده و نظرات افراد صاحب نظر بهره گرفته شود خلاف عمل به شعار اقتصاد مقاومتی نیست بلکه می تواند از  دوباره کاری ها کاسته و در کاهش هزینه ها نیز موثر باشد ضمنا در رسانه های دیگر با رعایت اصل امانتداری عین صحبتها منعکس شده که مغایر با نظر این رسانه است.

کامران گردان با اشاره به اینکه متاسفانه در حوزه نصب المان شهری کار جدیدی در همدان صورت نگرفته است،گفت: شهرداری در این زمینه بسیار ضعیف عمل کرده و غیر از مجسمه بوعلی سینا تا کنون هیچ المانی که نشان از مفاخر استان همدان باشد ساخته و نصب نشده است.

گردان با اشاره به اینکه در آینده فراخوانی برای ساخت المان های فاخر بخصوص برای میدان امام خیمنی(ره) داده خواهد شد، افزود: در این فراخوان مدیریت شهری از ایده های هنرمندان بویژه همدانی ها استقبال می کند.

انتهای پیام/ج

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان