اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

1. ارديبهشت 1395 - 8:54   |   کد مطلب: 17674
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان:
بازدارندگی دشمن از حمله به ایران شاهکار دفاع مقدس است
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان یکی از شاهکارهای دفاع مقدس را بازدارندگی آن دانست و با بیان اینکه با این ظرفیت، دشمن جرأت حمله به ایران را ندارد، گفت: اگر قدرتی داریم به برکت خون شهداست.

به گزارش صبح الوند به نقل از فارس؛ سردار مهدی ظفری در نشست پاسداشت آزادسازی خرمشهر، با تأکید بر لزوم گرامیداشت یاد و نام شهدا اظهار کرد: شهدای ایران اسلامی با ایثار خود بستر را برای فعالیت‌های مختلف کشور در سایه امنیت و آرامش مهیا کردند که باید همواره قدردان آنها بود.

وی با اشاره به اینکه در اغلب مواقع، انقلاب‌ها آسان شکل می‌گیرند اما استمرار آنها با سختی‌ها و مشکلات بسیاری همراه است، دلیل آن را سهم‌خواهی برخی افراد و جریانات از انقلاب‌ها عنوان کرد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان ادامه داد: انقلاب ایران اسلامی نیز از این قاعده مستثنی نبود زیرا عده‎ای از همان اوایل انقلاب به دنبال سهم‌خواهی بودند اما با درایت امام راحل ناکام ماندند.

وی با اشاره به اعمال سخت‌ترین فشارها و توطئه‌ها علیه ایران اسلامی، نمونه بارز آن را تحمیل جنگ هشت ساله دانست و ادامه داد: مردم کشور با تبعیت از امر ولایت، تمام‎قد در مقابل دشمنان ایستادند و از وطن دفاع کردند.

ظفری دفاع مقدس را یک سرمایه ملی متعلق به همه نسل‌ها معرفی کرد و اظهار داشت: باید این سرمایه معنوی غنی را حفظ کرده و اشاعه دهیم.

وی یکی از شاهکارهای دفاع مقدس را بازدارندگی آن دانست و با بیان اینکه با این ظرفیت، دشمن جرأت حمله به ایران را ندارد، افزود: اگر قدرتی داریم به برکت خون شهداست.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان در پایان سخنانش با اشاره به نقش بی‌بدیل رزمندگان همدان در دفاع از کشور به ویژه در عملیات غرورآفرین مرصاد گفت: باید نسبت به تشریح این نقش موثر در جامعه اقدام شود.

انتهای پیام/ج

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان