اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

31. فروردين 1395 - 11:25   |   کد مطلب: 17663
لغو پروازهای همدان به کیش و مشهد در حالی است که معاون گردشگری شرکت سیاحتی علی‌صدر می گوید: اردیبهشت‌ماه سال جاری این پروازها از سر گرفته می شود.

به گزارش صبح الوند مسعود ملکی در گفتگو با مهر؛ اظهارداشت: پرواز‌های همدان- مشهد و همدان - کیش در اسفندماه سال گذشته به دلیل اتمام قرارداد لغو شده بود که با رایزنی‌ها امیدواریم در اردیبهشت امسال این پروازها دوباره از سر گرفته شود.

وی بابیان اینکه در پیگیری‌های صورت گرفته افزایش ۱۰-۱۵ درصدی نرخ پروازها مطرح‌شده است، گفت: افزایش نرخ فقط مختص به شرکت سیاحتی علی‌صدر است و افزایش هزینه‌ای بر روی بلیت‌ها وجود ندارد.

معاون گردشگری شرکت سیاحتی علی‌صدر با تاکید بر اینکه پروازها فعلا برقرار نیست و در حال مذاکره‌ایم و فعلا به تصویبی نرسیده‌ایم، گفت: شرکت کیش ایر دستورالعملی دارد که بر مبنای آن تنها برای برقراری پرواز کیش اعلام آمادگی کرده اما همدان خواستار پرواز مشهد نیز هست.

ملکی بابیان اینکه در هفته آینده وضعیت مشخص خواهد شد و همه چیز بستگی به تفاهم‌نامه دارد، گفت: فعلا تاریخ دقیقی برای برقراری پروازها مشخص نشده است.

معاون گردشگری شرکت سیاحتی علی‌صدر یادآور شد: در سال گذشته هفته‌ای دو بار پرواز از همدان به کیش و همدان به مشهد و برعکس انجام می‌شد.

انتهای پیام/ج

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان