اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

30. فروردين 1395 - 22:29   |   کد مطلب: 17651
مدیرکل فنی و حرفه‌ای همدان خبر داد
آغاز صدور احکام کارگزینی مربیان همدان
مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان همدان از آغاز صدور احکام کارگزینی 25 نفر از مربیان تبدیل وضعیت شده استان خبر داد.

به گزارش صبح الوند، علیرضا مهرابی  در گفت‌وگو با  فارس؛ با اشاره به مراحل تبدیل وضعیت مربیان حق‌التدریس به پیمانی اظهار کرد: صدور احکام مربیان حق‌التدریس واجد شرایط در استان همدان شروع شده است.

وی با اشاره به صدور احکام کارگزینی 25 نفر از مربیان تبدیل وضعیت شده این اداره کل گفت: با پیگیری و هماهنگی‎های صورت گرفته از سوی ریاست سازمان آموزش فنی و حرفه‎ای کشور، رسیدگی به فرآیند استخدامی و تبدیل وضعیت مربیان حق‎التدریس در کشور در اولویت برنامه‎ها قرار گرفته است.

مدیرکل فنی و حرفه‎ای استان همدان ضمن تأکید بر استخدام مربیان حق‎التدریس افزود: احکام مربیان حق‌التدریس طی چند مرحله صادر و پس از تأیید و گزینش نهایی ابلاغ خواهد شد.

وی مربیان را بازوی اصلی ارتقای فرهنگ مهارت‎آفرینی در جامعه دانست و اظهار کرد: با توجه به شعار سال مبنی بر تحقق اقتصادمقاومتی، باید در راستای ترویج فرهنگ کارآفرینی و مهارت‌آموزی اقدامات لازم صورت گیرد.

مهرابی، سازمان فنی و حرفه‌ای را تسهیل‎گر تحقق شعار اقتصادمقاومتی عنوان کرد و از افراد خواست با ثبت نام در کلاس‎های این مرکز، حرفه‎های مورد نظر خود را بیاموزند.

وی در پایان با بیان اینکه سازمان فنی و حرفه‎ای، آموزش‎ به افراد را بر اساس نیازسنجی و ضروریات بازار کار ارائه می‌دهد، خواستار توجه به این امر شد.

انتهای پیام/ج

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان