اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

30. فروردين 1395 - 22:07   |   کد مطلب: 17649
یکم اردیبهشت ماه صورت می‌گیرد
برگزاری مراسم تجلیل از خانواده‌های شهدای همدان
مدیر‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان گفت: به مناسبت سالروز میلاد باسعادت حضرت علی(ع)، مراسمی برای تجلیل از خانواده‌های شهدا در همدان برگزار می‌شود.

به گزارش صبح الوند ناصر عارف امروز در گفت‎‌و‌گو با  فارس؛ با بیان اینکه امنیت و آرامش امروز را مرهون دلاوری‌ها و شجاعت شهدا و جانبازان هستیم،‌ اظهار کرد: اگر جانفشانی و ایستادگی شهدا و ایثارگران در هشت سال دفاع مقدس نبود امروز امنیت نداشتیم، پس باید همیشه قدردان این عزیزان باشیم.

وی با اشاره به تقدیم 8 هزار شهید از استان همدان به انقلاب گفت: در این برهه از زمان نیز افرادی در بیرون از مرز‌ها برای تأمین امنیت کشور تلاش می‌کنند، که اگر ایثار آنها نبود باید در داخل مرزها با دشمن می‎جنگیدیم.

مدیر‌کل بنیاد و امور ایثارگران استان همدان با اشاره به برگزاری برنامه‎هایی در تجلیل از شهدا و ایثارگران گفت: این بار به منظور پاسداشت زحمات والدین شهدا مراسم تجلیل از آنها را در استان برگزار خواهیم کرد.

وی ادامه داد: به مناسبت فرارسیدن سیزدهم رجب و میلاد باسعادت حضرت علی (ع)؛ مراسم تجلیل از 2 هزار نفر از والدین شهدا در استان همدان برگزار می‌شود.

عارف با بیان اینکه این مراسم یکم اردیبهشت ماه با حضور والدین شهدای استان در حسینیه امام(ره) برگزار خواهد شد، یادآور شد: والدین شهدا، گنجینه‌هایی ارزشمندی هستند که فرزندانی شایسته و دلاور را تقدیم اسلام و انقلاب کردند.

انتهای پیام/ج

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان