اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

28. فروردين 1395 - 17:12   |   کد مطلب: 17609
قائم‌مقام رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان خبر داد
انعقاد تفاهمنامه همکاری مجمع خیرین سلامت همدان و آموزش و پرورش
قائم‌مقام رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان در حوزه مشارکت‌های اجتماعی گفت: تفاهمنامه همکاری بین مجمع خیرین سلامت استان با آموزش و پرورش منعقد شد.

به گزارش صبح الوند محمدصادق صبا در گفت‌وگو با  فارس، از تصویب تفاهمنامه بین مجمع خیرین سلامت استان با اداره کل آموزش و پرورش به منظور ارائه مددکاری به دانش‌آموزان در حوزه سلامت خبر داد.

وی گفت: این اقدام با هدف حفظ و ارتقای سلامت جسمی، روانی، اجتماعی و معنوی دانش‌آموزان و توانمندسازی آنها، خانواده‌های دانش‎آموزان، اولیای مدارس و کارکنان به منظور رعایت سبک زندگی اسلامی ـ ایرانی انجام شده است.

قائم‌مقام رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان در حوزه مشارکت‌های اجتماعی با اشاره به فعالیت گروه جوانان مجمع خیرین سلامت استان در حوزه‌های آموزش، پژوهش، پیشگیری و مشارکت‌های مردمی، این مهم را یکی از نقاط قوت استان دانست.

وی برگزاری برنامه‎های مختلف از جمله میلاد حضرت محمد(ص) برای کودکان سرطانی بستری در مرکز آموزشی ـ درمانی بعثت و کمک موثر به منظور برگزاری مراسم جشن فجر انقلاب ویژه بیماران مبتلا به سرطان و خانواده‌های آنان را بخشی از اقدامات انجام شده دانست.

صبا با اشاره به اجرای طرح «سخاوت» از سوی مجمع خیرین سلامت به منظور یکپارچه‌سازی و هدفمند کردن امور مددکاری و مشاوره به بیماران سخت‌درمان گفت: این طرح توسط تعدادی از سمن‌های فعال در حوزه سلامت با محوریت مجمع خیرین سلامت، در حال انجام است.

انتهای پیام/ج

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان