اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

27. فروردين 1395 - 12:13   |   کد مطلب: 17589
رئیس انجمن خوشنویسان استان همدان خبر داد:
برپایی نمایشگاه همای رحمت در همدان
رئیس انجمن خوشنویسان استان همدان گفت: به مناسبت میلاد باسعادت امام علی(ع) نمایشگاه خوشنویسی در همدان برپا می‌شود

به گزارش صبح الوند، عطاءالله سرمدی اظهار کرد: به مناسبت میلاد با سعادت امام علی(ع) نمایشگاه خوشنویسی با عنوان «همای رحمت» در همدان برپا می‌شود.

وی گفت: در این نمایشگاه که از ٢٨ فروردین تا یکم اردیبهشت ماه در گالری استاد محمود زنگنه مجتمع فرهنگی سینمایی شهیدآوینی دایر می‌شود، بیش از ١٨٠ اثر برجسته از هنرمندان خوشنویس همدانی به نمایش گذاشته می‎شود.

رئیس انجمن خوشنویسان همدان با تأکید بر اینکه آثار ارائه شده در این نمایشگاه تنها مختص هنرمندان دارای مدرک ممتاز خوشنویسی انجمن است، افزود: تاکنون ١٠٠ نفر از خوشنویسان همدانی دارای مدرک ممتاز، آثار خود را به این نمایشگاه ارسال کرده‌اند.

وی با اشاره به ارائه برنامه یک ساله این انجمن به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در ابتدای سال ٩٥ ادامه داد: در برنامه مدونی که اوایل سال به اداره ارشاد همدان ارائه شده است، طوری برنامه‌ریزی داشتیم تا بتوانیم در روزها و مناسبت‌های مختلف نسبت به برگزاری نمایشگاه آثار هنرمندان خود اقدام کنیم.

سرمدی با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه‌های دیگری در دستور کار است، گفت: یکی از اصلی‌ترین برنامه‌های انجمن خوشنویسان همدان در سال جاری برگزاری جشنواره خوشنویسی باباطاهر است.

رئیس انجمن خوشنویسان استان همدان با انتقاد از اجرا نشدن مصوبه مجلس در خصوص اختصاص یک درصد از بودجه برای خرید آثار هنری اظهار کرد: متأسفانه فرهنگ خرید آثار هنری در جامعه ما جا نیفتاده و مردم ما بیشتر رغبت به سمت خرید کالاهای لوکس دارند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان