اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

26. فروردين 1395 - 22:55   |   کد مطلب: 17581
ملی‌پوش همدانی کشتی آزاد گفت: برای کسب سهمیه المپیک آماده‌ام و امیدوارم با دعای مردم بتوانم مسافر المپیک شوم.

به گزارش صبح الوند میثم مصطفی‌جوکار امروز در گفت‌وگو با  فارس، با اشاره به مسابقات انتخابی تیم ملی، اظهار کرد: تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌ام و از هر نظر برای رقابت در وزن 86 کیلوگرم آماده‌ام.

وی ادامه داد: روزهای سختی را تحمل کردم و دائم در حال تمرین بودم تا بتوانم با قدرت در این مسابقات حاضر شوم و با رسیدن به دوبنده تیم ملی در المپیک، مدال خوش‎رنگی را برای کشورم به ارمغان بیاورم.

عضو تیم ملی کشتی آزاد تصریح کرد: از مردم استان همدان تقاضا دارم برایم دعا کنند تا بتوانم مسافر المپیک شوم، اما مردم استان باور کنند بیشتر دلم می‌خواهد به خاطر آنان نتیجه بگیرم و نام استان را بار دیگر در کشور و جهان طنین‌انداز کنم.

وی اضافه کرد: برای رسیدن به این جایگاه امروز سختی فراوانی کشیدم و حتی لحظه‌ای پا پس نکشیدم، می‌خواهم در آخرین فرصت حضور زندگی‌ام برای المپیک استفاده کنم و مدال المپیک را به ویترین افتخارات خودم و البته کشتی استان همدان اضافه کنم.

مصطفی‌جوکار با سخت بودن پیکارهای انتخابی، تأکید کرد: تنها وزن شلوغ مسابقات، وزن 86 کیلوگرم آزاد است که من باید به مصاف مدعیانی همچون احسان لشگری، رضا بیات و علیرضا کریمی بروم و امیدوارم هر کشتی‌گیری که لایق است به المپیک برود.

وی بیان کرد: امیدوارم بتوانم در مسابقه فردا با دعای مردم سربلند خارج شوم و در نهایت با یک مدال خوش‌رنگ المپیک از دنیای کشتی خداحافظی کنم.

این کشتی‌گیر ملایری یادآور شد: برای مسابقه فردا به غیر از آمادگی جسمانی از آمادگی روحی خوبی نیز بهره‌مند هستم زیرا نمی‌خواهم اتفاق هشت سال پیش برایم رقم بخورد.

وی اضافه کرد: قبل از المپیک 2008، کمی جوان بودم و نتوانستم به خوبی فضای آن دوره را هضم کنم ولی امروز با تجربه بیشتری به مصاف مدعیان وزن خودم می‌روم.

مصطفی‌جوکار خاطرنشان کرد: چشم به دعای مردم دوخته‌ام و امیدوارم که با درخشش در این مسابقات جوابگوی زحمات مردم فهیم استان همدان باشم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان