اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

25. فروردين 1395 - 20:47   |   کد مطلب: 17547
حجت‌الاسلام اژه‌ای گفت: کسانی را که بسیار گذشته خوبی داشته‌اند، و در زمان انقلاب، جنگ و اوج مسائل مختلف بسیار کار کرده‌اند؛ اما امروز نمی‌دانم چه شده است، نمی‌دانم خدا آن‌ها را به حال خود واگذاشته است؛ چراکه مسیری که آن‌ها ادامه می‌دهند به قعر جهنم خواهد بود.

به گزارش صبح الوند، میزان نوشت: حجت الاسلام اژه‌ای معاون اول قوه قضائیه در مراسم معارفه حجت‌الاسلام بهرامی به عنوان رئیس دیوان عدالت اداری اظهار کرد: مصوبه‌ای که بخواهد حق عده‌ای یا فردی را ضایع کند در قانون برای آن سازوکاری پیش بینی شده است و اجازه داده شده است که چنانچه مصوبه‌ای برخلاف مقررات اسلام است، هر شخص از آحاد جامعه بتواند ابطال آن را از دیوان عدالت اداری تقاضا کند و دیوان موظف به رسیدگی است.

وی با بیان اینکه آیا کرامتی بالاترین از این می‌شود برای فرد قائل شد؟ تصریح کرد: در اصل 173 به احقاق حق مردم و مراقبت از حق آن‌ها اشاره شده است و طبق این اصل و اصل 170 قانون اساسی هر اقدامی که دولت، هیئت دولت و یا معاون اول آن انجام دهند و در کمیسیون‌های تخصصی آیین نامه و یا مصوبه‌ای را تدوین کنند، چنانچه برخلاف مقررات باشد افراد جامعه می‌توانند ابطال آن را از دستگاهی به نام دیوان عدالت اداری بخواهند.

معاون اول قوه قضائیه ادامه داد: این درحالیست که برخی این اصل مترقی را نادیده می‌گیرند و با این وجود این نظام را ظالمانه می‌کوبند، نه شیطان بزرگ آمریکا و نه روباه پیر انگیس و نه سایر دشمنان بلکه برخی با بی انصافی تمام در داخل کشور با شیطان بزرگ همراهی می‌کنند و این نظام را به اوصافی متهم می‌کنند که نمی‎خواهم به زبان بیاورم و نظاماتی را به خوبی توصیف می‌کنند که از دموکراسی و رعایت حقوق بشر در آنجا خبری نیست.

وی گفت: ملاحظه می‌کنید کسانی را که بسیار گذشته خوبی داشته‌اند، و در زمان انقلاب، جنگ و اوج مسائل مختلف بسیار کار کرده‌اند؛ اما امروز نمی‌دانم چه شده است، نمی‌دانم خدا آن‌ها را به حال خود واگذاشته است؛ چراکه مسیری که آن‌ها ادامه می‌دهند به قعر جهنم خواهد بود.

حجت الاسلام و المسلمین اژه‌ای خاطرنشان کرد: ما در این مقطع هرچقدر به حق نزدیک می‌شویم و در تحقق آن پافشاری می‌کنیم، وسوسه‌های شیطان و شیطان صفت‌ها هم بیشتر می‌شود و اگر بخواهیم به سلامت از تلاطمات عبور کنیم باید از خدا، قرآن، نماز و ائمه اطهار (ع) امداد طلبیم؛ چراکه اگر به حال خود رها شویم معلوم نیست عاقبت ما چه خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان