اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

24. فروردين 1395 - 10:49   |   کد مطلب: 17504
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان همدان:
پرداخت بیش از 69 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به مددجویان همدانی
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان همدان خبر داد : در سال 94 تعداد 831 فقره وام اشتغال با اعتبار 69 میلیارد و 451 میلیون ریال به خانواده های تحت حمایت این نهاد پرداخت گردیده است .

به گزارش صبح الوند، نقی منوچهری با تاکید به اهمیت موضوع اشتغال در جامعه و با اشاره به اینکه این نهاد نهایت اهتمام خود را در این زمینه بکار بسته است ، اظهار داشت : از این تعداد وام پرداختی به مددجویان ، 327 فقره با اعتبار 18 میلیارد و 43 میلیون ریال از محل اعتبارات این نهاد و 504 فقره از محل قرض الحسنه بانکها با اعتبار 51 میلیارد و 408 میلیون ریال به خانواده های محروم و نیازمند تحت حمایت پرداخت گردیده است .

وی تصریح کرد : پرداخت تسهیلات اشتغال به مددجویان در قالب طرحهای کارانگیزی ، توان افزائی ، خودکفائی و کارآفرینی در رشته های متنوع از جمله کشاورزی ، دامپروری ، صنایع دستی ، فرشبافی و مشاغل خدماتی نظیر آرایشگری ، خیاطی ، خرید خودرو و غیره می باشد .

منوچهری در ادامه بیان داشت : طرحهای اجرا شده اشتغال توسط خانواده های تحت حمایت این نهاد به صورت مستمر از سوی ناظرین حوزه اشتغال و خودکفائی بازدید می شوند و در صورت نیاز راهنمائیهای لازم به مددجویان ارائه می گردد .

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان