اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

23. فروردين 1395 - 12:42   |   کد مطلب: 17490
مدير عامل سازمان ميادين ميوه و تره بار شهرداري همدان از گام بلند شهرداري و شوراي اسلامي شهر در نخستين روزهاي سال «اقتصاد مقاومتي، اقدام و عمل» خبر داد.

به گزارش صبح الوند ، پيام رفتاري افزود: در راستاي تحقق فرمايشات مقام معظم رهبري در امر واگذاري و انجام امور با مشاركت بخش خصوصي و سرمايهگذار، با پيگيري شهرداري همدان به زودي تجهيز كارگاه و عمليات اجرايي پروژه هزار و هفتصد ميليارد ريالي ميدان ميوه و ترهبار مركزي همدان، توسط سرمايهگذار آغاز خواهد شد.

مدير عامل سازمان ميادين ميوه و تره بار شهرداري همدان افزود: تفاهم نامه پروژه فوق در خردادماه سال 1394 في مابين شهرداري همدان و كنسرسيومي متشكل از شركت بهشت آذين ايرانيان به نمايندگي از بنياد تعاون ارتش جمهوري اسلامي ايران، شركت همپايه و شركت سامان افق كيش منعقد گرديد.

رفتاری در ادامه بیان کرد: با توجه به اهميت، حساسيت و به ويژه رقم بالاي مبلغ سرمايهگذاري پروژه و در جهت حفظ منافع عموم و بيتالمال، با دستور شهردار محترم، كميتهاي متشكل از معاونتهاي محترم خدمات شهري، اداري و مالي، فني و عمراني، شهرسازي و معماري، برنامهريزي و توسعه، رؤساي محترم اداره حقوقي، املاك و امور قراردادها و سازمان سرمايهگذاري با محوريت سازمان ميادين ميوه و ترهبار روند تنظيم كلمه به كلمه و بند به بند قرارداد را شروع نمودند.

وی افزود: خوشبختانه روند بررسي قرارداد با مساعدت و دقت نظر شوراي محترم اسلامي شهر، بلافاصله در اولين جلسه كميسيون سرمايهگذاري شورا در سال جديد مطرح و مفاد مندرج در قرارداد مورد استقبال ايشان واقع گرديد كه در حال حاضر با توجه به مذاكرات صورت گرفته با سرمايهگذار بلافاصله پس از تأييد نهايي شوراي محترم اسلامي شهر، عمليات اجرايي پروژه رسماً آغاز ميگردد.

اين مقام مسؤول با اشاره به موقعيت ممتاز محل قرارگيري پروژه و نزديكي آن به كنارگذر شرقي-غربي و خطوط راه آهن و محورهاي مواصلاتي استانهاي مختلف، ايجاد زمينه اشتغال شهروندان و به ويژه جوانان را از ديگر مزيتهاي مهم در اجراي پروژه عنوان كرد و افزود: با اتمام فاز به فاز پروژه فوق، روند انتقال ميدان ميوه و ترهبار فعلي واقع در چهارراه آيتا... نجفي به مكان جديد واقع در كيلومتر 3 جاده همدان تهران پشت زندان مركزي انجام خواهد شد.

مدير عامل سازمان ميادين ميوه و ترهبار شهرداري همدان در ادامه به جامع بودن طرح پروژه اشاره كرد و گفت: فضاهاي خدماتي، بانك، درمانگاه، ايستگاه آتشنشاني، نمازخانه، دفاتر اسناد رسمي، سرويسهاي بهداشتي، سردخانه، باسكول و فضاي انتظار، كارخانجات صنايع تبديلي و كمپوتسازي، بنگاههاي عمده ميوه و ترهبار و ويآيپي، محل اقامت رانندگان، محل دپو و جمعآوري ضايعات، پاركينگ اختصاصي باري نيمه سنگين، سنگين و عمومي، پاسگاه انتظامي، پمپ بنزين و ... هر كدام به تعداد و متراژ كافي در طرح فوق لحاظ شده است.

وي در پايان با عنوان اينكه پروژه ميدان ميوه و ترهبار مركزي همدان با مساحت 550 هزار مترمربع از مهمترين پروژههاي استان بوده و بزرگترين ميدان ميوه و ترهبار در غرب كشور خواهد بود، از پيگيريها و رهنمودهاي استاندار محترم، معاونت محترم امور عمراني استانداري، شهردار محترم و اعضاي محترم شوراي اسلامي شهر و رؤسا و كارشناسان محترم ادارات و سازمانهاي تابعه شهرداري همدان در به ثمر رسيدن روند تبديل تفاهمنامه پروژه به قرارداد تقدير و تشكر نمود.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان