اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

22. فروردين 1395 - 9:03   |   کد مطلب: 17455
هدیه شهرداری و شورای اسلامی شهر همدان به شهروندان:
بازگشایی بخش اعظمی از طرح خیابان طالقانی
در راستای رفاه حال شهروندان شهرداری و شورای اسلامی شهر در حوزه شهرداری منطقه 2 اقدام به بازگشایی بخش اعظمی از طرح خیابان طالقانی کردند.

به گزارش صبح الوند، رضا ابرار خرم گفت: یکی از اولویت های کاری در شهرداری منطقه 2 در مدیریت شهری تملک املاک مسیری و بازگشایی معابر بویژه معابر پر ترافیک است که در سال جاری کارهای  تاثیر گذاری مانند تملک در خیابان طالقانی و خیابان فرهنگ انجام شد.

مدیر منطقه 2 شهرداری همدان افزود: در سال 94 با همکاری ساکنین محترم در خیابان طالقانی تملکهای قابل چشمگیری با اعتبار بالغ بر 5/650/000/000 تومان به متراژ 870 متر ملک واقع شده در مسیر تملک و تخریب و بازگشایی شد که نیز روز گذشته شاهد تخریب یکی دیگر از ملکهای واقع شده در طرح بودیم با این تملکها بخش قابل توجهی از مسیر خیابان طالقانی بازگشایی صورت کرفته است.

وی ابراز امیدواری نمود : با تملک بخش دیگری از ملکهای واقع در طرح این خیابان که از معابر پر تردد میباشد بازگشایی و گره ترافیکی آن مرتفع گردد.

مدیر منطقه 2 شهرداری همدان در پایان از شورای محترم اسلامی شهر و شهردار محترم همدان ، معاونت محترم شهر سازی و معماری شهرداری ، اداره راه و شهرسازی و کمیسیون ماده 5 به مدیریت محترم جناب آقای مهندس عراقی تشکر و قدر دانی نمود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان