اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

19. فروردين 1395 - 21:05   |   کد مطلب: 17411
حالا بعد از گذشت 100 سال از این عادت و رسم غلط که همان 100 سال پیش ممنوع شد ، هنوز هم پیرزن هایی در چین هستند که از این رسم غلط رنج می برند

به گزارش صبح الوند به نقل از آکاایران، نزدیک به یک قرن پیش هم مردم به دنبال زیبایی اندام و اعضای بدن خود بودند . دقیقا مثل الان که دخترها برای زیبا تر کردن خود دست به تزریق های غلط ژل لب می زنند تا لبانی برجسته و بزرگ داشته باشند و این درحالی است که از عواقب بد آن باخبر هستند . در زمان های گذشته هم خانم ها برای زیبایی با جسم خود و فرزندانشان کاری می کردند که اصلا درست نبوده و قابل جبران نیست .

در حدود صد و خورده ای سال پیش در چنین داشتن پاهایی کوچک مُد بود . به همین خاطر مادران پاهای دختران خود را از کودکی با پارچه ای می بستند تا شکل و حالت کوچکی به خود بگیرد . در حالی که با این کارشان نه تنها اشک بچه را در می آوردند ، بلکه گاهی اوقات شکستگی هایی به انگشتان پا وارد می کردند و آسیبی به جا می نهادند که تا کنون قابل جبران نبوده .

جا کردن پا در چنین کفش هایی با چنین فرم نوک تیز و کوچکی ، طبیعتا درد داشت اما حاضر به از دست دادن فرم پاهای خود بودند ولی زیبایی را به جون خود می خریدند .

حالا بعد از گذشت 100 سال از این عادت و رسم غلط که همان 100 سال پیش ممنوع شد ، هنوز هم پیرزن هایی در چین هستند که از این رسم غلط رنج می برند و پاهانی نوک تیز دارند که انگشتان پاهایشان به کلی خم شده و انگار له شده اند .

 

,سرگرمی , عکس , گینس ,[categoriy]


عمل زیبایی دختران در دوران قدیم + عکس

 

 

,سرگرمی , عکس , گینس ,[categoriy]

عمل زیبایی دختران در دوران قدیم + عکس

 

 

,سرگرمی , عکس , گینس ,[categoriy]

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان