اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

19. فروردين 1395 - 8:57   |   کد مطلب: 17401
رئيس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر همدان:
کاهش صددرصدی تصادفات فوتی عابرین پیاده در سطح خیابان های همدان
نخستین جلسه کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر همدان با موضوع "ارزیابی اقدامات شهرداری در طرح استقبال از بهار 95 برگزار گردید

به گزارش صبح الوند، رئيس کمیسیون خدمات شهری ،حمل و نقل و ترافیک، محیط زیست و بهداشت در این جلسه، به رضايتمندي مسافران از نظافت و زيبايي شهر اشاره کرد و گفت: المان های شهری زیبایی خاصی به شهر بخشیده بودند گرچه انتظار مي‌رود در سال جديد با بهره‌گيري از توان و نيروهاي خود نوگرايي داشته و طرح‌هاي جديدي را ارائه و اجرا كنیم.

کامران گردان خاطر نشان کرد: رضايتمندي مردم از ارائه خدمات شهرداري نتيجه تلاش و برنامه‌ريزي‌هاي صورت گرفته و حضور افرادی در پشت جبهه است و به نوعی فعالیت خوب ستاد تسهیلات نوروزی آبروی استان را حفظ کرد.

وی افزود: اتوبوس های گردشگری و نظم و انضباط خاص موجود در پایانه ها از جمله موارد رضایت مندی مردم بود.

رئيس کمیسیون خدمات شهری ،حمل و نقل و ترافیک، محیط زیست و بهداشت ، با اشاره به طراحی فضای سبز درسطح شهر در ایام نوروز گفت: با توجه به شرایط جوی و هوای سرد در بحث فضای سبز و ایده جدید در درخت کاری ها و گل کاری بسیار خوب عمل شده بود.

گردان همچنین به انتقاد از وضعیت آسفالت ها پرداخت و خواستار رسیدگی به وضعیت خط کشی های خیابانی و آسفالت ها شد.

وی با اشاره به پرداخت حقوق کارمندان شهرداری گفت: در طی این ایام، معوقات کارکنان و حقوق پرسنل منطقه 3 که عقب افتاده بود را پرداخت کردیم و این پرداخت ها  به همت شهرداری و مدیریت مناطق صورت گرفت و در حقیقت مناطق ما هستند که پشتیبان سازمان ها هستند و امیدواریم با همدلی و همکاری در مناطق و سازمانها شاهد موفقیت های بیشتری باشیم.

رئيس کمیسیون خدمات شهری ،حمل و نقل و ترافیک، محیط زیست و بهداشت با اشاره به نظم به وجود آمده در بین دستفروشان گفت:امسال  که برای اولین بار خیایان اکباتان بسته نشد و دستفروش  ها با نظم و انضباط و ساعت مشخصی که تعیین شده بود مشغول به کار بودند.

 گردان  گفت: در ایام نوروز شاهد کاهش 100درصدی تصادفات فوتی در شهر همدان بودیم که تا حدی حاصل نرده کشی های اطراف خیابان ها است که  از تصادفات عابر پیاده پیشگیری کرد.

 

زمان ماندگاری گردشگران در شهر افزایش یابد

نايب رئيس شوراي اسلامي شهر همدان ضمن تشكر از زحمات تمامی کارکنان شهرداری در ارائه خدمات به شهروندان در ایام نوروز اظهار کرد:  تقدیر از  دست اندرکاران این امر نباید در حد کلام باشد بلکه باید به عمل هم برسد و انتظار است از زحمات کارگر تا شهردار به نحو احسن تقدیر بشود.

حمیدرضا طبی مسرور  به بیان افزایش زمان ماندگاری گردشگران در همدان اشاره کرد و گفت: امسال زمان ماندگاری گردشگران در شهر را به اندازه ای که مورد نظربود نتوانستیم بالا ببریم ، چرا که اگر بتوانیم زمان ماندگاری گردشگر در شهر را زیاد کنیم آن گردشگر با پرداخت هزینه ای که متقبل می شود رشد و شکوفایی شهر را به همراه دارد.

نايب رئيس شوراي اسلامي شهر همدان خواستار ایجاد یک ستاد اسکان جامع شهری  تحت عنوان یک مدیریت واحد شد و بیان کرد: این امر سبب می شود که تمام هزینه ها را  شهرداری متقبل نشود و تمام دستگاهها  با توجه به زمینه تخصصی خود به نحو احسن ورود پیدا کنند و خدماتشان را به میهمانان ارائه  دهند.

 

کارکنان شهرداری نه برای پول بلکه برای عشق به مردم کار می کنند

محمدرضا الیاسی، عضو شورای اسلامی شهر همدان با اشاره به میزان رضایتمندی مسافران نوروزی از خدمات کارکنان شهرداری همدان گفت: شهرداری امسال در بحث خدمات دهی  دو تا ویژگی خاص داشت؛ که یکی شرایط جوی و دیگری شرایط مالی بود و این خدمات رسانی کارکنان شهرداری نشان از این دارد که مدیران و پرسنل شهرداری نه برای پول بلکه برای عشقشان به مردم کار می کنند و سرما ومشکلات مادی، نتوانست جلوی فعالیت آنان را بگیرد .

در ادامه معاونت خدمات شهری شهرداری همدان با اشاره به فعالیت این نهاد از ماهها قبل از نوروز گفت: معاونت خدمات شهری با با همکاری نیروهای انسانی، موجود در بخش های خدمات شهری، خدمات موتوری،  کنترل نظارت، زیباسازی، سازمان میادین، مدیریت پسماند، فضای سبز، آتش نشانی، حمل و نقل پایانه ها، تاکسیرانی و رنگ آمیزی فعالیت داشتند.

مجید درویشی بیان کرد: امسال ما در بحث فضای سبز، نصب المان های نوروزی با توجه  به شرایط  آب و هوایی خاص نسبت به سال گذشته کاهش نداشتیم و در خیلی از موارد 25 درصد افزایش داشتیم.

وی افزود: حجم زباله های تولیدی  امسال 3 برابر شد که با برنامه ریزی  صحیح توانستیم آنها را جمع آوری کنیم

در ادامه محمد علي پرزاد ، عضو شورای اسلامی شهر همدان با اشاره به سفرهای دور دوم در همدان گفت: تا شروع دوردوم سفرها به همدان باید ساماندهی خاصی  در میدان امام  صورت گیرد و پیگیری پیاده روهای خیابان های اکباتان و بوعلی،  بحث بازگشایی طالقانی  و ساخت پل شهید همدانی باید به تندی صورت گیرد.

 

"اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" سرلوحه کار کارمندان شهرداری باشد

شهردار همدان هم در اين جلسه با بیان اينكه امسال مزين به نام حضرت زهرا (س) شده است، گفت: با عنايت خداوند متعال سال 94 سال همدلي و همزباني در شورا و شهرداري همدان بود و امسال نيز مديريت شهري با توجه به نام‌گذاري سال به عنوان اقتصاد مقاومتي اقدام و عمل اين شعار را سرلوحه كار خود قرار داده است.

سيد مصطفي رسولي تصریح کرد: تمامی پرسنل شهرداری باید در بحث نظارتی و اجرایی موفق عمل کنند تا شعار امسال که اقدام و عمل است محقق شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان