اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

18. فروردين 1395 - 20:02   |   کد مطلب: 17395
مسئول قرارگاه نجف اشرف گفت: پیام اصلی شهدا به همه ما، شناخت واقعی ماهیت دشمن و جنایتکاران تاریخ است تا بدانیم، هرگز نباید به دشمنان روی خوش نشان دهیم.

به گزارش صبح الوند به نقل از فارس، سردار محمدنظر عظیمی در مراسم تشییع پیکر شهید ابراهیم‌خانی، اولین شهید مدافع حرم ملایر، با اشاره به اینکه شهادت به عنوان یک اصل مهم قرآنی ریشه در دین و اعتقادات ما دارد، اظهار داشت: پاسداری از باورها و اعتقادات، حد و مرز نمی‌شناسد.

وی با اشاره به شهادت شهدای مدافع حرم در دفاع از حریم اهل بیت(ع) گفت: شهدای ما به خاطر دفاع از اسلام و قرآن از همه هستی خود گذشتند و در راه اعتقاداتشان به مقام شامخ شهادت نائل آمدند.

مسئول قرارگاه نجف اشرف با بیان اینکه هشت سال دفاع مقدس ما نیز بر پایه همین اعتقادات بود، گفت: ما در آن زمان، هزاران شهید را تقدیم اسلام کردیم و امروز در عرصه‌ای دیگر جوانان برومند کشورمان از آرمان‌های دین و انقلاب دفاع می‌کنند.

وی افزود: جوانی که امروز داوطلبانه به جبهه دفاع از اسلام در سوریه می‌رود؛ با آگاهی کامل از پایان راه در این عرصه قدم گذاشته و خوب می‌داند که چه راهی را برای خود برگزیده است.

عظیمی رمز موفقیت ملت ایران در همه عرصه‌ها را شهادت‎طلبی و مقاومت در برابر مستکبران دانست و تصریح کرد: شهادت، افتخار ملت ولایی ایران است.

وی با استناد به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص شناخت ماهیت دشمن گفت: امروز مدعیان دموکراسی و حقوق بشر، از جنایتکارانی که بشریت را مورد تهاجم قرار داده‎اند، حمایت می‌کنند.

مسئول قرارگاه نجف اشرف افزود: پیام اصلی شهدا به همه ما، شناخت واقعی ماهیت دشمن و جنایتکاران تاریخ است تا بدانیم، هرگز نباید به دشمنان روی خوش نشان دهیم.

وی تصریح کرد: امروز فرزند عزیزی که از خطه ملایر به خیل شهدا پیوسته است، توسط موشک‌های مجهز همین جنایتکاران تاریخ به شهادت رسیده است.

عظیمی گفت: همه امروز آمده‌یم تا یک بار دیگر با آرمان‌های اسلام و انقلاب بیعتی دوباره داشته باشیم و در این راه ثابت‌قدم و مستحکم‎تر از گذشته حرکت کنیم.

وی در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: ضرورت دارد در این برهه از زمان به تکلیفمان عمل کرده و در راستای دفاع از خون شهدا در راه ولایت حرکت کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان