اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

18. فروردين 1395 - 13:33   |   کد مطلب: 17391
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‎های دفاع مقدس استان همدان از برگزاری مراسم بزرگداشت شهید صیاد شیرازی در همدان خبر داد.

به گزارش صبح الوند به نقل از نافع، سردار مهدی ظفری  اظهار کرد: همزمان با فرا رسیدن هفدهمین سالروز شهادت امیر سپهبد علی صیاد شیرازی مراسم بزرگداشتی در همدان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه این همزمان با سراسر کشور در روز شنبه 21 فروردین ماه جاری، از ساعت 10 تا 12 در مسجد مهدیه همدان برگزار می‎شود، گفت: سخنران این مراسم امیر سرتیپ دوم یوسف مساحی، از رزمندگان و یادگاران دفاع مقدس خواهد بود.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‎های دفاع مقدس استان همدان افزود: مراسم بزرگداشت هفدهمین سالگرد شهادت امیر سپهبد صیاد شیرازی با حضور مسئولان استانی، نیروهای نظامی و انتظامی، رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس، خانواده شهدا و ایثارگران و مردم شهیدپرور همدان برگزار خواهد شد.

این مسئول با بیان اینکه هدف از برگزاری این مراسم، تبیین و تشریح حماسه‎های ماندگار این شهید بزرگوار در بین مردم است، ادامه داد: به طور حتم حضور جوانان در این‌گونه برنامه‎ها در ترویج فرهنگ جهاد و شهادت بسیار موثر خواهد بود.

ظفری با اشاره به اینکه در شرایط امروز باید بیش از گذشته، شهدای خود را به جامعه بشناسانیم، ادامه راه این بزرگان را در گرو معرفت و شناخت نسبت به اهداف آنها دانست.

وی نیاز امروز جامعه را ترویج بیش از پیش گفتمان شهادت عنوان کرد و افزود: دشمنان با هر ترفندی به دنبال دور کردن جوانان و نوجوانان از این گفتمان هستند که باید در راه مقابله با این تهاجم فرهنگی و اعتقادی، با برنامه و قوی وارد شد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان