اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

18. فروردين 1395 - 11:07   |   کد مطلب: 17386
معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل امور اقتصادی و دارایی همدان خبر داد:
کسب رتبه برتر ارزیابی عملکرد ادارات از سوی اداره کل اقتصاد همدان
معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان همدان گفت: سالی که گذشت سرشار از فراز و نشیب های زیادی بود بویژه برای سازمان اقتصاد و دارایی. اما خوشبختانه با پیگیری های به عمل آمده توانستیم امور مربوطه را به نحو احسن پیگیری نماییم.

به گزارش صبح الوند، محمدرضا ورمزیار در نخستین شورای اداری اداره کل امور اقتصادی و دارایی همدان گفت: در کمیته تخصیص توانستیم تنها دستگاهی باشیم که مازاد بر 100 درصد تخصیص را دریافت کنیم.
معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان همدان افزود: در سال 1394 ما درگیر کارهای عمرانی زیادی بودیم و در راستای اهداف از پیش تعیین شده و تلاش های سال گذشته امسال نیز شاهد انتقال محل مرکز خدمات سرمایه گذاری به طبقه همکف اداره کل خواهیم  بود.
وی در خصوص رتبه بندی ارزیابی عملکرد در سال گذشته نیز افزود: با تلاش همه همکاران توانستیم در این خصوص رتبه برتر استان را کسب کنیم. در سطح وزارتخانه توانستیم جزو 3 دستگاه برتر شویم.
معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل امور اقتصادی و دارایی همدان گفت: در روزهای پایانی سال 94 همدان توانست به عنوان دبیرخانه منطقه 6 غرب کشور برگزیده شود. این دبیرخانه شامل استان های همدان، مرکزی، کرمانشاه، کردستان، ایلام و لرستان می باشد.

وی تصریح کرد: انتخاب دبیرخانه از سوی وزارتخانه یک سری ظرفیت های خاص را می طلبد که خوشبختانه استان همدان چه از حیث نیروی انسانی که بزرگترین سرمایه هر سازمان است و چه از حیث سخت افزاری و نرم افزاری این قابلیت را دارد که به عنوان دبیرخانه انتخاب شود.
ورمزیار در پایان با اشاره به برنامه های مختلف اداره کل در زمینه های مختلف رفاهی،آموزشی و بیمه بیان داشت: با تدابیر خوبی که اندیشیده شده توانستیم برنامه های خوبی را اجرا کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان