اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

17. فروردين 1395 - 13:06   |   کد مطلب: 17371
مدیرکل گمرک استان همدان از افزایش 40 درصدی درآمد گمرکات استان همدان در سال 94 خبر داد و گفت: در سال گذشته، 130 میلیون دلار کالا از گمرک همدان صادر شده است.

به گزارش صبح الوند جمال خشوعی در گفت‌و‌گو با فارس، با بیان اینکه در سال گذشته، 130 میلیون دلار کالا از گمرک همدان صادر شده است، اظهار کرد: در مجموع میزان صادرات در کل کشور با کاهش مواجه بوده است.

وی با بیان اینکه طی سال گذشته واردات کالاهای لوکس کاهش داشته و واردات مواد اولیه که منجر به صادرات پایدار می‌شود افزایش یافته است، افزود: با وجود تمام مشکلات سعی کردیم که وضعیت موجود را حفظ کنیم و به سمت رشد حرکت کنیم.

مدیرکل گمرک استان همدان با بیان اینکه گمرک همدان در سال 94 با افزایش 40 درصدی درآمد مواجه شده است، تصریح کرد: در سال‌های گذشته همواره با کاهش درآمد مواجه بودیم که این روند در سال 94 متوقف شد.

وی با بیان اینکه میزان صادرات در برخی از گمرک‌های کشور تا 50 درصد نیز کاهش داشته است، ادامه داد: در سال گذشته شاهد صادرات برخی از کالاهای مهم برای نخستین بار چون فرش، کنسانتره سنگ آهن، کربنات کلسیم، یخچال فریزر، پنیر و انواع لبنیات از گمرکات استان همدان بودیم.

خشوعی با بیان اینکه 90 درصد از واردات گمرک همدان مواد اولیه است، خاطرنشان کرد: در سال گذشته به 19 کشور از گمرک همدان صادرات انجام شده و از 13 کشور واردات صورت گرفته است.

وی با تأکید بر اینکه گمرک همدان در سال 94 شاهد اتفاقات بزرگی بود، گفت:‌ راه‌اندازی پرواز تجاری از جمله اموری بود که به تحقق پیوست و امیدواریم در سال جاری شاهد رونق بیشتر این امتیاز در استان باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان