اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

14. فروردين 1395 - 10:04   |   کد مطلب: 17298
فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با بیان اینکه سال گذشته اهداف مد نظر رهبری در ارتباط با اقتصاد مقاومتی بر زمین ماند، گفت: سپاه در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی مطالبه‎گری می‎کند.

به گزارش صبح الوند سردار غلامعلی ابوحمزه  در گفت‌وگو با  فارس، با تأکید بر لزوم برنامه‎ریزی به منظور تحقق شعار سال اظهار کرد: در سال‎های گذشته به اندازه کافی نسبت به لزوم توجه به اقتصاد مقاومتی، سخنرانی شده است که با توجه به عنوان امسال مبنی بر «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» باید در راستای عملیاتی شدن آن اقدام کرد.

وی از فعالیت‎های چشمگیر سپاه طی دو سال گذشته در زمینه اقتصاد مقاومتی سخن گفت و ادامه داد: خوشبختانه سپاه به عنوان بازوی ولایت، توفیقات خوبی را در این زمینه کسب کرده است.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان اضافه کرد: فعالیت‎های بسیج سازندگی، توجه به ارتقای صنایع کوچک و صنایع تبدیلی، محرومیت‎زدایی و اردوهای جهادی از جمله بخش‌هایی بوده که سپاه در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی در آن کار کرده است.

وی با اشاره به اینکه امسال در زمینه شعار سال با توان بیشتر و رویکرد بالاتر و قوی‎تر ورود خواهیم کرد، افزود: طی سال‎ گذشته در استان توجه به اقتصاد مقاومتی، بیشتر در گفتمان و گفت‌وگو خود را نشان داد به طوری که اقدام عملی و علنی در زمینه این موضوع مهم خیلی کم بوده است.

ابوحمزه با بیان اینکه در برنامه‎ریزی‏‌ها، جلسات و نشست‎های مربوط به اقتصاد مقاومتی بازخوردهای عملی ندیدیم، اظهار کرد: سپاه علاوه بر گفتمان رایج خود در تحقق اقتصاد مقاومتی و انعکاس اقدامات انجام‌شده در این زمینه به جامعه با هدف نشان دادن قابلیت بالای عملیاتی شدن این شعار، مطالبه‎گری از سطوح مدیریتی به منظور توجه عملی به این نوع اقتصاد را در دستور کار دارد.

وی ادامه داد: پویایی اقتصاد، ایجاد بستر اشتغال‌زایی و جلوگیری از بروز مشکلاتی که به خاطر نبود کار، مهارت و سرمایه برای جامعه ایجاد می‌شود از جمله موضوعاتی است که در اقتصاد مقاومتی می‌توان به آن دست یافت.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با بیان اینکه سال گذشته اهداف مد نظر رهبری در ارتباط با اقتصاد مقاومتی بر زمین ماند، اظهار کرد: بهترین راهکار برای خروج از وضعیت اقتصادی کنونی توجه به اقتصاد مقاومتی است نه نگاه به غرب.

وی در پایان سخنانش از مردم، مسئولان، نخبگان و دلسوزان انقلاب خواست در زمینه عملیاتی شدن شعار سال با اقدامات شبانه‎روزی و جهادی ورود کنند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان