اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

13. فروردين 1395 - 20:25   |   کد مطلب: 17290
مسئول کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر همدان از امدادرسانی به 65 مصدوم سوانح جاده ای از 26 اسفند تا کنون خبر داد.

به گزارش صبح الوند، محمد فضلی در گفت و گو با ایرنا افزود: عوامل امداد و نجات هلال احمر از 26 اسفند تا کنون در صحنه 59 سانحه رانندگی شهری و جاده ای حضور یافته و به آسیب دیدگان امداد رسانی کردند.
وی بیان کرد: عوامل هلال احمر به 51 مصدوم سوانح جاده ای و 14 مصدوم سوانح رانندگی درون شهری این استان در طرح نوروزی امسال خدمات دهی کردند.
مسئول کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر همدان گفت: 51 سانحه رانندگی شامل 24 مورد واژگونی، 21 مورد تصادف و شش مورد سایر سوانح در این مدت زمان در جاده های برون شهری اتفاق افتاده است.
فضلی با ذکر اینکه هفت تصادف درون شهری در این مدت زمان رخ داده بیان کرد: تیم های هلال احمر در مجموع به 65 مصدوم امداد رسانی کرده که 43 نفر از آنها به مراکز درمانی منتقل و 22 مجروح نیز بصورت سرپایی مداوا شدند.
فضلی گفت: هلال احمر استان همدان از زمان آغاز طرح نوروزی تاکنون در 66 عملیات امداد و نجات شامل سانحه تصادف، عملیات نجات مسافران از برف و کولاک، عملیات کوهستان و نجات از غرق شدن حضور یافتند.
وی بیان کرد: از زمان آغاز طرح نوروزی تاکنون 22 هزار 653 مسافر در چادرها و 260 مسافر در پایگاه های امداد جاده ای همدان اسکان داده شدند.
وی گفت: خودروهای آمبولانس در طرح نوروزی امسال 81 بار و خودرو امداد و نجات شش نوبت برای انجام عملیات به محل حادثه عزیمت کردند.
18 پایگاه ثابت و سیار در استان همدان مستقر هستند که پایگاه سیار شامل سه دستگاه خودرو آمبولانس بوده که در ورودی های شهرهمدان مستقر شدند.
متوسط حضور تیم های هلال احمر در صحنه حوادث هفت دقیقه و 47 ثانیه بوده است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان