اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

6. فروردين 1395 - 2:42   |   کد مطلب: 17243
رئیس پلیس راه استان همدان از افزایش 6 درصدی تردد در محورهای مواصلاتی همدان خبر داد و گفت: طی 24 ساعت گذشته دو فقره تصادف در جاده‌های همدان رخ داده که منجر به مجروح شدن چهار نفر شد.

به گزارش صبح الوند به نقل از فارس، مهدی شاکری  در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برخورد یک دستگاه سواری تیبا با یک دستگاه خودروی سمند باعث مصدومیت دو نفر از هموطنانمان شد.

وی دلیل وقوع حادثه را عدم رعایت حق تقدم از سوی راننده تیبا دانست و افزود: در سانحه دیگری نیز یک دستگاه پیکان با یک دستگاه وانت نیسان برخورد کرد.

رئیس پلیس راه استان همدان با بیان اینکه دو نفر نیز در این حادثه به شدت مجروح شدند؛ بیان کرد: عدم توجه به جلو از سوی راننده سواری پیکان علت اصلی این سانحه بوده است.

وی با اشاره به 6 فقره تصادف خسارتی در محورهای مواصلاتی همدان افزود: از آن جا که بیشترین تصادفات مربوط به سبقت و سرعت غیر مجاز است، رانندگان باید نسبت به رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی توجه ویژه داشته باشند.

شاکری تاکید کرد: رعایت سرعت مطمئنه و پرهیز از سبقت غیر مجاز باعث سفری ایمن و آرام خواهد شد که باید مد نظر باشد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر در جاده‌ها و محورهای مواصلاتی استان همدان ترافیکی نیمه سنگین ولی روان در جریان است؛ اظهار داشت: تردد خودروها در محورهای همدان از ابتدای طرح نوروزی پلیس طی امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل 6 درصد افزایش را نشان می‌دهد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان