اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

5. فروردين 1395 - 14:32   |   کد مطلب: 17227
معاون گردشگری همدان با اعلام اینکه غار علیصدر رتبه نخست بازدیدکننده را در بین اماکن گردشگری همدان به خود اختصاص داده است گفت: به ترتیب آرامگاه بوعلی سینا، آرامگاه باباطاهر و تپه هگمتانه در رتبه های بعدی قرار دارند.

به گزارش صبح الوند علی خاکسار در گفتگو با خبرنگار ما،  گفت: امسال نوروز علی رغم وضعیت نامناسب و ناپایداری جوی در بحث ورود مسافران به همدان شاهد رشد خوبی می باشیم و میزان اقامت در استان همدان از ابتدای طرح نوروزی تا کنون ، 78 هزار و 304 نفر بوده که  18/7 در صد افزایش داشته است.

معاون گردشگری همدان از بازدید بیش از 190هزار و 628 نفر تا تاریخ 4 فروردین، از اماکن گردشگری این استان خبر داد و گفت: روز چهارم فروردین 48 هزار و 279 نفر از اماکن گردشگری همدان بازدید کردند که با 14 درصد افزایش روبرو بوده است.

خاکسار با اعلام اینکه غار علیصدر رتبه نخست بازدیدکننده را در بین اماکن گردشگری همدان به خود اختصاص داده است گفت: به ترتیب آرامگاه بوعلی سینا، آرامگاه باباطاهر و تپه هگمتانه در رتبه های بعدی قرار دارند.

وی ضمن اشاره به سفر معاون سازمان میراث فرهنگی کشور به همدان بیان کرد: ایشان به عنوان ناظر و بررسی وضعیت خدمات دهی به مسافران به همدان تشریف آوردند و رهنمودهایی داشتند که در آینده عملی  می شود.

خاکسار  با اشاره به اهمیت صنعت گردشگری در همدان گفت: گردشگری یکی از صنایع بسیار اثرگذار در جوامع گردش پذیر در جهت پویا شدن فرهنگ های بومی، رشد و توسعه صنایع بومی و موجب اشتغال زایی و درامدزایی در  سطح استان خوهد شد.

معاون گردشگری همدان کفت: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته تاکنون هیچ شکایاتی گزارش نشده و خوشبختانه تمام اعضای ستاد اسکان در استان  با همدلی به خدمت به مسافران نوروزی می پردازند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان