اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

27. اسفند 1394 - 15:27   |   کد مطلب: 17140
مدیر تعاون روستایی استان همدان عنوان کرد
عرضه میوه شب عید در 52 مرکز در همدان/ توزیع 450 تن میوه در همدان
مدیر تعاون روستایی استان همدان از توزیع میوه شب عید در 52 مرکز در همدان خبر داد و گفت: تاکنون 450 تن میوه در همدان توزیع شده است.

به گزارش صبح الوند رضا عباسی  در گفت‌وگو با  فارس، با بیان اینکه همه سهم میوه شب عید استان وارد شده است، اظهار کرد: این میزان میوه روزانه تحویل شهرستان‌ها شده و سپس در واحدهای صنفی توزیع می‌شود.

وی تصریح کرد: در همدان بیش از 52 مرکز عرضه میوه در نظر گرفته شده که شامل مراکز صنفی میوه فروش‌ها و جایگاه‌های شهرداری است.

مدیر تعاون روستایی استان همدان با بیان اینکه از 25 اسفند ماه کار توزیع میوه آغاز شد، خاطرنشان کرد: 50 درصد سهم میوه استان به همدان اختصاص یافت.

وی خاطرنشان کرد: در روزهای نخست خرید و فروش کم بود، اما از امروز و با آغاز تعطیلات نوروزی میزان عرضه و توزیع افزایش خواهد یافت.

عباسی با تأکید بر اینکه جایگاه‌های عرضه میوه دولتی نباید نرخی بیشتر از میزان مصوب از مشتریان دریافت کنند، بیان کرد: سیب با نرخ کیلویی 17 هزار ریال و پرتقال 20 هزار ریال به فروش می‌رسد.

وی از شماره تماس 143 و 145 برای ارتباط مشتریان با واحد بازرسی خبر داد و گفت: بازرسی و نظارت از سوی دو نهاد بازرسی و اصناف صورت می‌گیرد.

مدیر تعاون روستایی استان همدان با بیان اینکه مشکلی در تأمین میوه مورد نیاز شهروندان وجود ندارد، افزود: تاکنون 280 تن پرتقال و 170 تن سیب در همدان توزیع شده است.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان