اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

17. اسفند 1394 - 12:54   |   کد مطلب: 17010
نماینده ولی فقیه در استان بوشهر در جمع اعضای کنگره "بوشهر دو قرن مقاومت" با بیان اینکه استان بوشهر ژن مبارزه با استعمار دارد تاکید کرد: غیر ممکن است بگذاریم در استان بوشهر کنسولگری انگلیس تشکیل شود.
اجازه تشکیل کنسولگری انگلیس در بوشهر را نخواهیم داد/ استان بوشهر ژن مبارزه با استعمار دارد

به گزارش صبح الوند به نقل از گام نیوز آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در نشست با اعضای کنگره بین المللی «بوشهر دو قرن مقاومت» در برابر استعمار گفت: تاریخ مقاومت استان بوشهر قدمت 500 ساله و با آمریکا 220 ساله دارد و در مقطعی از تاریخ، مردم این استان در مقابل پرتغالی ها ایستادند و از سرزمین خود دفاع کردند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر تاکید کرد: باید تاریخ مقاومت بوشهر در برابر استعمارگران که ریشه مقاومت این استان است بازیابی شود و نیز تلخی و شیرینی های مقاومت بررسی شود؛ هرگز نباید در تاریخ متوقف شویم بلکه بایستی از این تاریخ عبرتی برای زمان حال خود گرفت.

دشمن به دنبال نفوذ در مراکز تصمیم ساز و تصمیم گیر کشور

وی در ادامه سخنان خود به مساله «نفوذ» اشاره کرد و با بیان اینکه مقام معظم رهبری بارها بر این موضوع تاکیدات فراوانی داشته اند بیان داشت: مساله نفوذ در زمان کنونی بر همگان آشکار است و اخیراً در بسیاری از مکان ها علیه کاندیداها در انتخاباتی که گذشت نشست هایی گرفته شد و نیز در بسیاری از جاها دنبال تبدیل رأی و نفوذ در مراکز تصمیم ساز و تصمیم گیر کشور بودند.

آیت الله صفایی بوشهری افزود: دشمن متوجه شده است که نمی تواند از طریق صف به مبارزه با مردم ایران بپردازد بنابراین قصد دارد در ستادهای اصلی کشور همچون مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری و حتی دانشگاه ها و لایه های دانشجویی و قشر مذهبی نفوذ کند.

مقاومت به عنوان نماد ایران اسلامی در مبارزه با استعمار

امام جمعه بوشهر با تاکید حفظ نماد مقاومت به عنوان نماد ایران اسلامی در رابطه با مبارزه با استعمار گفت: بایستی مقاومت در برابر استعمار بیگانگان را حفظ، بروز و فوق روز کنیم و برای برنامه هایی که استعمارگران در آینده دارند از اکنون پیش بینی های لازم و راهکارهای مقابله با آن داشته باشیم که این کار نیاز به اتاق فکر دارد.

«نفوذ» آغاز استراتژی راهبردی براندازانه که به دنبال براندازی فوق نرم است

نماینده مقام معظم رهبری در استان نفوذ را آغاز استراتژی راهبردی براندازانه که به دنبال براندازی فوق نرم است عنوان کرد و گفت: در براندازی سخت از طریق نظامی و براندازی نرم به صورت فرهنگی و سیاسی آشکار است اما براندازی فوق نرم به صورت فوق پنهان صورت می گیرد.

وی با تاکید براینکه دشمن به دنبال براندازی فوق نرم است تاکید کرد: نفوذ و براندازی فوق نرم استکبار علیه ایران پروژه دشمن است به همین دلیل بایستی جبهه ضد نفود تشکیل دهیم و با تمام توان پشت مقام معظم رهبری باشیم و با توطئه ها مقابله کنیم.

هدف اصلی دشمن نفوذ و براندازی فوق نرم جهان استکبار علیه ایران

امام جمعه بوشهر هدف اصلی دشمن را نفوذ و براندازی فوق نرم جهان استکبار علیه ایران دانست.

آیت الله صفایی بوشهری با اشاره به ولایتمداری مردم استان بوشهر اظهار داشت: مردم استان بوشهر همواره پشتیبان مقام معظم رهبری بودند و نخواهند گذاشت که رهبرشان لحظه ای فکر کند که تنها است و این را در تاریخ خود در مبارزه با آمریکا و انگلیس نشان داده است.

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه دشمن به وسیله نفوذ به دنبال کم کردن اعتقادات مردم در دفاع ارزش ها، نظام و ولایتمداری است تصریح کرد: این محال است که آمریکا و انگلیس بتوانند این کار را در کشور به ویژه در استان بوشهر انجام دهند و برگزاری اینگونه همایش ها آتش برافروخته آنها را خاموش خواهد کرد.

استان بوشهر ژن مبارزه با استعمار دارد

وی با بیان اینکه استان بوشهر ژن مبارزه با استعمار دارد تاکید کرد: غیر ممکن است بگذاریم در استان بوشهر کنسولگری انگلیس تشکیل شود.

آیت الله صفایی بوشهری اضافه کرد: انگلیس هرجا به عنوان استعمار رفته در آن مکان استضعاف ایجاد کرده و به دنبال محقق کردن اهداف پلید خود بوده است.

وی بر لزوم شناخت جریان نفوذ و تبیین راهکارهای مقابله با آن تاکید کرد و گفت: کوچکترین امتیاز به آمریکا و انگلیس بزرگترین خطر ایجاد می کند زیرا آنها از کوچکترین منفذ بزرگترین استفاده ها را می کنند.

در ابتدای این نشست نیز سردار فتح الله جمیری فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر به بیان توضیحاتی پیرامون همایش سال گذشته بوشهر دو قرن مقاومت در برابر استعمار پرداخت.

 

 

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان