اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

13. اسفند 1394 - 14:37   |   کد مطلب: 16938
طراح پوستر جشنواره مد و لباس فجر با بیان اینکه وزارت ارشاد گاهی ما را تهدید می‌کرد که اگر طراحی‌های شهری و سایر کارهای آن‌ها را انجام ندهیم از طرح ما استفاده نخواهند کرد گفت: به هر حال ما کار خودمان را انجام دادیم و وزارت ارشاد هم زیر قول و قرار خودش زد و ما هم دیگر کاری از دستمان بر نمی‌آید.
گلایه طراح پوستر جشنواره مد و لباس فجر از بدقولی‌های وزارت ارشاد/ نکوپندار: نه نام طراح را در پوستر نوشتند، نه به مراسم رونمایی دعوت مان کردند

به گزارش صبح الوند، محمد حسن نکوپندار طراح پوستر جشنواره مد و لباس فجر در گفت‌وگو با خبرنگارشبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اظهار داشت: این کار در ابتدا به سفارش اتاق اصناف انجام شد و طراحی آن هم چیزی حدود 2 ماه زمان برد.

وی افزود: در این مدت بارها پوستر را طبق نظرات کارشناسان اتاق اصناف ویرایش کردیم و پس اتمام کار، معاونت هنری ارشاد کار را از اتاق اصناف تحویل گرفت و پس از بررسی طرح، آن را به عنوان پوستر جشنواره مد و لباس انتخاب کردند.

طراح پوستر جشنواره مد و لباس فجر با بیان اینکه شرط وزارت ارشاد برای انتخاب طرح مقداری ویرایش در پوستر بود گفت: هر چقدر تغییرات انجام شده توسط اتاق اصناف تخصصی و درست بود، تغییراتی که وزارت ارشاد اعمال می‌کرد بسیار غیر تخصصی بود تا جایی که ما در بسیاری از موارد حاضر به تغییر دادن طرح نشدیم.

نکوپندار با بیان اینکه برای طراحی این پوستر هیچ هزینه‌ای دریافت نکرده‌اند عنوان کرد: ما در قبال طراحی پوستر ‌هزینه‌ای دریافت نکردیم ولی طبق صحبتی که داشتیم قرار بود که نام طراح و موسسه را در بین لوگو‌های منتشر شده در زیر پوستر منتشر کنند که این کار صورت نگرفت.

وی ادامه داد: مسئولان وزارت ارشاد در حالی نامی از ما در زیر پوستر نیاوردند که ما علاوه بر طراحی رایگان پوستر، بسیاری از تبلیغات‌ها و طراحی‌های دیگر جشنواره را هم به صورت رایگان برای معاونت هنری وزارت ارشاد انجام داده بودیم.

طراح پوستر جشنواره مد و لباس فجر تصریح کرد: در شرایطی که ما می‌توانستیم در بین کار زیر قول و قرار خودمان بزنیم و مسئله دریافت هزینه را مطرح کنیم، این کار را انجام ندادیم ولی وزارت ارشاد به راحتی زیر قول و قرار خودش زد.

نکوپندار تصریح کرد: قرار بر این بود که ما در نشست خبری حاضر باشیم، لوگوی ما در زیر پوستر چاپ شود، نماینده ما در مراسم رونمایی حاضر باشد؛ ولی متاسفانه حتی ما را برای مراسم رونمایی هم دعوت نکردند و اصلا متوجه نشدیم که مراسم رونمایی چه زمانی برگزار شد.

وی با بیان اینکه وزارت ارشاد گاهی ما را تهدید می‌کرد که اگر طراحی‌های شهری و سایر کارهای آن‌ها را انجام ندهیم از طرح ما استفاده نخواهند کرد گفت: به هر حال ما کار خودمان را انجام دادیم و وزارت ارشاد هم زیر قول و قرار خودش زد و ما هم دیگر کاری از دستمان بر نمی‌آید.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان