اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

12. اسفند 1394 - 10:47   |   کد مطلب: 16918
منتخب مردم استان همدان در پنجمین دوره انتخابات خبرگان رهبری گفت: امروز باید با هر سلیقه سیاسی دست به دست هم داده و برای رفع مشکلات مردمی که 37 سال پای انقلاب ایستاده اند تلاش کنیم.
متتخبان مردم باید با هر گرایش سیاسی برای رفع مشکلات دست به دست هم دهند

به گزارش صبح الوند، آیت ا... سید مصطفی موسوی در گفتگو با نافع افزود: به عنوان یک طلبه مدرسه علمیه همدان از مردم همدان که به صورت چشمگیر در دو حماسه 22 بهمن و 7 اسفند شرکت کرده و به نظام آبرو بخشیدند؛ سپاسگزاری می کنم

وی اظهار کرد: همچنین از همه افرادی که در پای صندوق های اخذ رای فعالیت گسترده داشته وبرای امنیت انتخابات زحمت کشیدند و گاه شب تا صبح نخوابیدند، قدردانی می کنم.

مدیر حوزه علمیه همدان با بیان اینکه رای به خبرگان رای به رهبری است، اضافه کرد: حضور گسترده مردم، مشت محکمی بر دهان یاوه گویان غرب و مستکبران است که تلاش می کردند مردم را منصرف کنند.

آیت ا... موسوی خطاب به منتخبان مجلس دهم نیز تصریح کرد: افرادی که به عنوان منتخب مردم به مجلس شورای اسلامی راه یافتند باید مطالبات مردم را فراموش نکرده و از مردم فاصله نگیرند.

وی خاطرنشان کرد: نباید منتخبان، همین که از مردم رای گرفتند؛ رفته و پشت سر خود را نگاه نکنند و همیشه در بین مردم باشند.

منتخب مردم استان همدان در پنجمین دوره انتخابات خبرگان رهبری اظهار کرد: بیکاری، مشکلات اقتصادی و معیشتی و مسائل فرهنگی به ویژه بدحجابی از مهمترین موضوعاتی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

آیت ا... موسوی با اشاره به پیام مقام معظم رهبری پس از انتخابات تصریح کرد: ایشان ساده زیستی را از مسائل مهمی دانسته اند که باید مورد توجه قرار گیرد و ساده زیستی باید از طرف قشرهای مختلف رعایت شود و اگر نمی توانیم مانند امام راحل، این مسئله را رعایت کنیم؛ دست کم از حد متوسط تجاوز نکنیم.

وی تصریح کرد: امروز باید همه کلمات رهبری را سرمشق عملی خود قرار داده و با هر گرایش سیاسی دست به دست هم داده و برای رفع مشکلات مردمی که 37 سال پای انقلاب ایستاده اند تلاش کنیم.

 آیت ا... موسوی گفت: در پایان سخنانم از خداوند متعال آرزوی طول عمر و سلامتی برای رهبر معظم انقلاب که ایران اسلامی به برکت هدایت های داهیانه ایشان در برابر قدرت های استکباری ایستاده است را دارم.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان