اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

12. اسفند 1394 - 10:03   |   کد مطلب: 16909
حسینعلی شهریاری در خصوص اظهار نظر اخیر معاون زنان رئیس جمهور مبنی بر وجود روستایی در استان سیستان و بلوچستان که تمام مردان آن اعدام شده‌اند گفت: در همین راستا نامه‌ای را برای رئیس جمهور خواهم نوشت، چرا که باید مشخص شود خانم ملاوردی با چه اسنادی این مصاحبه را انجام داده‌اند.
ادعای مولاوردی در مورد روستایی در سیستان و بلوچستان که تمام مردان آن اعدام شده‌اند حیثیت استان را از بین برد/معاون رئیس جمهور با چه اسنادی این ادعا را مطرح کرد؟/مردم به دفتر ما زنگ می‌زنند و اعتراض می‌کنند

به گزارش صبح الوند، حسینعلی شهریاری نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در خصوص اظهار نظر اخیر معاون زنان رئیس جمهور مبنی بر وجود روستایی در استان سیستان و بلوچستان که تمام مردان آن اعدام شده‌اند گفت: من هیچ اطلاعی ندارم و نمی‌دانم خانم مولاوردی این اطلاعات را از کجا آورده است.

وی افزود: در همین راستا نامه‌ای را برای رئیس جمهور خواهم نوشت، چرا که باید مشخص شود خانم ملاوردی با چه اسنادی این مصاحبه را انجام داده‌اند.

نماینده مردم زاهدان اظهار داشت: این مصاحبه حیثیت استان سیستان و بلوچستان را از بین می‌برد و بسیاری از مردم به دفتر ما زنگ می‌زنند و اعتراض می‌کنند که با چه اسنادی این مسئله بیان شده است.

شهریاری گفت: این مسئله را علاوه بر مجلس، از طریق شورای عالی فرهنگی انقلاب هم پیگیری خواهیم کرد.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان