اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

11. اسفند 1394 - 12:32   |   کد مطلب: 16879
معاون حمل و نقل و پايانه های استان همدان گفت: در ايام پاياني سال و نيمه اول فروردين95 كليه مراكز مكانيزه معاينه فني خودروهاي سنگين و نيمه سنگين در سطح استان همدان ملزم به فعاليت خواهند بود.
فعالیت مراكز مكانيزه معاينه فنی خودروهای سنگين همدان در ایام نوروز 95

به گزارش صبح الوند، مصطفی پناهنده با اشاره دستورالعمل معاونت حمل و نقل سازمان راهداري و حمل و نقل جاده اي اظهار داشت: مراكز مكانيزه معاينه فني خودروهاي سنگين در ايام تعطيل و در مدت اجراي طرح نوروزي( از تاريخ 25/12/94 لغايت 15/1/95)در سطح استان همدان فعال خواهند بود

وی گفت:  با توجه رعايت و افزايش ضريب ايمني بويژه در ايام تعطيلات نوروزي اين مراكز موظفند نسبت به ارايه خدمات به دارندگان وسايل نقليه سنگين ونيمه سنگين اقدام نمايند.

پناهنده اظهار کرد: اين موضوع به صورت مكتوب به مراكز مذكور اعلام و بر اجراي آن تاكيد شده است و به لحاظ اهميت موضوع در مدت مذكور نظارت دقيق و مضاعف بر مراكز فوق الذكر تحت پوشش اعمال خواهدشد .

وی افزود: در حال حاضر شش مركز معاينه فني در سطح استان فعال هستند كه در ايام نوروز ملزم به فعاليت مضاعف در امر ارائه خدمات به ناوگان سنگين و نيمه سنگين مي باشند .

معاون حمل و نقل و پايانه های استان همدان محل اين شش مركز را به شرح ذيل اعلام کرد و گفت: مركز معاينه فني پاسارگاد واقع در كيلومتر 14محور نهاوند – كرمانشاه ؛ مركز معاينه فني نگين غرب كبودراهنگ واقع در كيلومتر 45 محور همدان - رزن روبروي شهرك ويان ؛  مركز معاينه فني راه كربلا واقع در كيلومتر 14 محور اسد آباد – كنگاور ، مركز معاينه فني سنگين آزماي ملاير  واقع در محور كيلومتر 12 محور ملاير – توره  ، مركز معاينه فني الوند واقع در كيلومتر 6 محور همدان – ملاير و مركز معاينه فني سهند واقع شده در كيلومتر 1 محور همدان - كرمانشاه  بعد از ميدان كربلا نيز در خدمت  مراجعه كنندگان خواهند بود.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان