اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

5. اسفند 1394 - 10:33   |   کد مطلب: 16699
فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان گفت:برخی کاندیداها در استان همدان محکم ایستاده‌ و می‌گویند اصلاح‎طلب هستند و با توجه به سخنان مقامات اسرائیلی امروز باید اینان موضع‌شان را مشخص کنند تا مردم تکلیف خود را بدانند.
اصلاح طلبان تکلیفشان را با تمجیدهای رژیم غاصب صهیونیستی معلوم کنند

به گزارش صبح الوند به نقل از فارس، سردار غلامعلی ابوحمزه در مجمع بسیجیان شهرستان اسدآباد، با اشاره به اثرات و برکات مجمع عمومی بسیج اظهار کرد: این مجمع اتاق فکر همه مسئولان در سطوح مختلف در یک شهرستان است که باید نوع نگاه به آن به گونه‌ای باشد که در راستای اهداف نظام، حل مشکلات و تقویت نقاط قوت قرار گیرد.

وی ادامه داد: اهداف این مجمع بحث سپاه و بسیج نیست بلکه این مهم تدبیری از سوی امام (ره) و مقام معظم رهبری است که مجموعه‌ای از نخبگان و متفکران در عرصه‌های مختلف، در این مجمع تبادل نظر کرده و در راستای تهدید و فرصت‌ها راهکارهایی را ارائه می‌دهند.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان با بیان اینکه مجمع عمومی بسیج شهرستان‌ها می‌توانند از مسئولان مطالبه‌گری کنند، گفت: این مطالبه‌گری با تشکیل نشست‌ها و ارائه مشکلات به مسئولان باید با رعایت ادب، احترام و اخلاق باشد.

*برخی می‌خواهند سهواً و یا عمداً سپاه را زیر سئوال ببرند

وی در ادامه نقش سپاه و بسیج در انتخابات را در راستای آگاهی‌بخشی، بصیرت‌افزایی و روشنفکری دانست و گفت: کسانی که در سپاه شاغل هستند، حق تبلیغات برای هیچ کاندیدایی را ندارند اما تبلیغات از سوی بازنشسته‌ها منعی ندارد.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه برخی می‌خواهند سهواً و یا عمداً سپاه را زیر سئوال ببرند، گفت: مسئولیت سپاه در استان با بنده است و هر کسی در زمینه وظیفه سپاه در انتخابات ابهام دارد، می‌تواند از من سئوال کند.

وی افزود: برخی می‌خواهند سپاه را متهم به این کنند که این نهاد دنبال جناح، حزب یا گروهی است که صریحاً اعلام می‌کنم که وظیفه ما روشنگری و نقد منصفانه احزاب و جریانات مختلف سیاسی است.

*سئوال ما از هاشمی: چطور در چهار دوره قبل از این حرف‌ها مطرح نبود؟

سردار ابوحمزه خاطرنشان کرد: هر کسی که مقابل ولایت و ارزش‌های انقلاب بایستد، را نقد می‌کنیم، ولو اینکه آقایان هاشمی رفسنجانی و یا روحانی باشند و در این زمینه با کسی تعارف نداریم.

وی یادآور شد: ستون این نظام و انقلاب امامت و ولایت است و هر کسی که مقابل آن قرار گیرد را نقد منصفانه خواهیم کرد.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با اشاره به سوابق هاشمی رفسنجانی قبل از انقلاب، گفت: درست است که ایشان خدمات و تلاش‌هایی را برای نظام داشته‌اند، اما امروز ایشان شورای رهبری، نظارت بر رهبری و نهادهای رهبری، تهاجم به صدا و سیما، نماز جمعه و شورای نگهبان و انتخاب رهبر جدید را مطرح می‌کند!

وی افزود: امروز ما آقای هاشمی را نقد می‌کنیم، دلیلی ندارد چون سوابقی در نظام داشته، محوریت نظام را زیر سئوال ببرد و عناصری که وابسته به ایشان هستند را در هفتم اسفند تقویت کند که رأی بیاورند!

سردار ابوحمزه ادامه داد: امروز سئوال ما از آقای هاشمی این است که این دوره پنجم مجلس خبرگان است و چطور در چهار دوره قبل از این حرف‌ها نبود؟ چطور در زمان امام(ره) و حتی دو دوره بعد از ایشان هم از این حرف‌ها نبود؟

وی به سخنان دختران هاشمی علیه رهبری و نظام اشاره کرد و گفت: امروز نقش سپاه و نیروهای انقلابی نقد منصفانه احزاب، گروه‌ها و جریانات است و ما در راستای آگاهی و روشنفکری جامعه عمل می‌کنیم.

*چرا نخست وزیر اسرائیل در همه احزاب، اصلاح‎طلبان را میهمان کرده است!

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان به جنایات اسرائیل در طول 68 سال علیه کشورهای مسلمان جهان اشاره کرد و گفت: از جمله این کشورهایی که زیر بار جنایات اسرائیل بودند می‎توان به فلسطین، یمن، مصر، غزه، لبنان، عراق و سوریه اشاره کرد.

وی سخنان برخی مقامات رژیم صهیونیستی مبنی بر اینکه  «اصلاح‎طلبان بزرگترین سرمایه اسرائیل در ایران هستند» را مطرح کرد و گفت: آقایان اصلاح‎طلب در استان همدان پاسخ دهند که این سخنان مقامات اسرائیلی را تأیید می‌کنند یا خیر؟ اگر تأیید کنند که خائن به نظام، اسلام، مردم و شهدا هستند و اگر تأیید نمی‌کنند موضع‌شان را به صورت صریح اعلام کنند.

سردار ابوحمزه با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: برخی کاندیداها در استان همدان محکم ایستاده‌ و می‌گویند اصلاح‎طلب هستند و با توجه به سخنان مقامات اسرائیلی امروز باید اینان موضع‌شان را مشخص کنند تا مردم تکلیف خود را بدانند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با تأکید بر حضور مردم در انتخابات از آنان خواست تکلیف خود که هم شرکت در پای صندوق‌های رأی و هم انتخاب افراد اصلح است، را انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه کاندیداهایی که وعده و وعید، یا شام و نهار می‌دهند، در واقع قانون‌شکنی کرده و یک فرهنگ غربی را مطرح می‌کنند، از مردم خواست به این مهم توجه ویژه داشته باشند.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان