اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

10. بهمن 1394 - 16:10   |   کد مطلب: 16097
جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان مطرح کرد
ضرورت بازخوانی دستاوردهای انقلاب اسلامی برای نسل های جدید
جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان گفت: آنچه باید بیشتر بدان توجه شود دستاوردهای انقلاب است که باید برای نسل جدیدی که انقلاب و امام خمینی (ره) را ندیده اند بازخوانی شود.
ضرورت بازخوانی دستاوردهای انقلاب اسلامی برای نسل های جدید

به گزارش صبح الوند، سردار سرتیپ دوم پاسدار مظاهر مجیدی، ضمن تبریک فرارسیدن ایام الله دهه فجر و گرامیداشت یاد و نام شهدای انقلاب اسلامی، شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم، در خصوص برنامه های دهه فجر کمیته بسیج و نیروهای مسلح ستاد دهه فجر اظهار داشت: به لطف خداوند برنامه های خوب و متنوعی در سطح استان در ایام الله دهه فجر پیش بینی شده است.

وی گفت: چیزی که از انقلاب به جا مانده است این است که عصر امام راحل را بررسی کنیم و انفجار نوری که اتفاق افتاد و اثرات بزرگی را که در جهان به جای گذاشت تحلیل کنیم.

مجیدی اظهار کرد: همزمان با انقلاب اسلامی ایران، عصر خودباوری امت های اسلامی یک بار دیگر شکوفا شد؛ و رهبری واحد امام خمینی(ره) با تمسک به ائمه اطهار و مبانی دینی این راه را هدایت نمود.

وی افزود: در طول این 36 سال از همان روز های اول انقلاب با تحریم ها و تهدید های استکبار جهانی مواجه بودیم.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان گفت: آمریکای جهانخوار در طول این سال ها فشارهای زیادی را برای انقلاب ایجاد کرد ولی ملت غیور ایران با هدایت های امام و رهبری توانست این موانع را پشت سر بگذارد.

وی اظهار کرد: در 17شهریور بیش از 17هزار نفر شهید دادیم و در ادامه همین راه 16هزار نفر شهدای ترور را داشتیم و با این شهدا توانستیم انقلاب اسلامی را به عنوان یک الگو در جهان معرفی کنیم.

مجیدی افزود: وظیفه همه ماست که هرساله در سالگرد انقلاب اسلامی، دستاوردهای امام و انقلاب را برای امت شهیدپرور معرفی و بازخوانی کنیم.

وی گفت: شعار امسال دهه فجر "تداوم اقتدار و عزت اسلامی در پرتو ولایتمداری، همدلی و همزبانی" است.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان اظهار کرد: آنچه باید بیشتر بدان توجه شود دستاوردهای انقلاب است که باید برای نسل جدیدی که انقلاب و امام خمینی (ره) را ندیده اند بازخوانی شود.

وی افزود: دستاوردهای مهمی را در انقلاب داشتیم که یکی از آنها خودباوری مردم بود که اگر آقای بالا سر نباشد می توان به خوداتکایی و خودباوری دست پیدا کرد.

مجیدی گفت: از نمونه های بارز این دستاوردها می توان به پیشرفت ما در هوافضا اشاره کرد که توانستیم در این مسئله در منطقه خاورمیانه حرف اول را بزنیم.

وی اظهار کرد: در نمونه های دیگر این دستاورد می توان به قدرت دفاعی و موشکی اشاره کرد که استکبار از این موضوع وحشت پیدا میکند که سپاه و ارتش می تواند با این تکنولوژی مقابل بزرگترین ارتش های جهان بایستد.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان افزود: دستاورد دیگر بحث هسته ای است که امروزه مبنای مذاکرات ما با آمریکاست و توانستیم با غنی سازی 20درصد و به لطف خون شهدای هسته ای به آن دست یابیم.

وی گفت: از شروع انقلاب اسلامی تاکنون 35 انتخابات را با سلامت کامل برگزار کرده و به همین دلیل ایران اسلامی به عنوان الگوی دموکراسی در جهان معرفی می شود.

مجیدی اظهار کرد: از خداوند منان کمک می خواهیم تا در تبیین دیدگاه های امام راحل ما را یاری کند تا با همدلی و همزبانی در سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به این اهداف دستیابی پیدا کنیم.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان