اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

14. دى 1394 - 16:03   |   کد مطلب: 15657
رئیس کمیسیون ویژه برجام عنوان کرد: نکته جالبی که به ما گفتند این بود که اینقدر که شما دقت می کنید و ایراد می گیرید تازه آمریکایی ها متوجه می شوند که از کجاها می توانند به ما ضربه بزنند؛ شما چکار به برجام دارید.
دولت یازدهم می خواست برجام در بسته بماند!

به گزارش صبح الوند، علیرضا زاکانی در گفتگو با خبرنگار “دانشجو آزاد” در رابطه با مسئولین کنونی جمهوری اسلامی گفت: همه ما باید سرمان را پایین بیندازیم که کسانی امروز بر اریکه قدرت تکیه دادند که هیچ علاقه ای ندارند مردم متوجه بشوند ما از مجلس هفتم دنبال قانون از کجا آورده ای بودیم این کسانی که چند هزار میلیارد پول دارند به مردم بگویند از کجا آورده اند هر کسی متعلق به هر جناح و گروهی بعد همین ها می خواهند با مفاسد اقتصادی هم برخورد کنند و با یک مشت آدمی برخورد می کنند که به تعبیر پایین شهری دله دزد هستند اتفاقا باید با دزد با چراغها برخورد کرد.

رئیس کمیسیون ویژه برجام ابراز داشت: آقایان شعار دانستن حق مردم است می دهند بعد که به برجام می رسیم از امثال بنده گلایه شان این است که چرا راجع به برجام صحبت می کنی؟ مردم متوجه می شوند در برجام چه خبر بوده است؟

دولت نگران بود در برجام باز شود و مردم آگاه شوند

وی افزود:البته قبل از اینکه برجام به مجلس بیاید مخالف بودند که اگر برجام به مجلس بیاید درش باز می شود و معلوم می شود چه چیزهایی در آن است و در مجلس هم به ما اصرار می کردند بررسی نکنید چون نکاتی در آن پیدا می شود که اگر مردم بفهمند اختلاف پیدا می شود.

دولت معتقد بود دقت نظر مجلس در بررسی برجام راههای نفوذ را به آمریکایی یاد می دهد!

علیرضا زاکانی با اشاره به اصرار دولت در عدم بررسی برجام عنوان کرد: نکته جالبی که به ما گفتند این بود که اینقدر که شما دقت می کنید و ایراد می گیرید تازه آمریکایی ها متوجه می شوند که از کجاها می توانند به ما ضربه بزنند؛ شما چکار به برجام دارید می گفتند ما هر چه دوست داریم می نویسیم و می گوییم ما اینها را از برجام می فهمیم!

این نماینده اصولگرای مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: ما امیدواریم مسئولین کشور آن بخشی که خود را به خواب زدند و احترام مردم را نگه نمی دارند و دانستن را حق مردم در شعار می دانند اما در عمل مانع دانستن مردم می شوند متنبه و بیدار شوند و به رعایت اخلاق رو آورده و به مردم دروغ نگویند.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان